Gå til innhold

Hva er best?


k_drey

Anbefalte innlegg

Har nå et GeForce3 TI500 "Golden Sample" fra Gainward, og begynner å bli lei av det... :oops: Men har dermed tenkt å gå til innkjøp av et nytt kort. Orker ikke tanken på et nytt kort fra Nvidia, vil heller prøve noe nytt, og det begynner å bli lenge siden jeg hadde et ATI kort i maskinen. Så derfor skal jeg kjøpe et Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR, men hvis jeg ikke merker noe særlig forskjell fra mitt kort, så kan jeg like så godt ta et 256MB DDR i stedet, men må ta å skrape inn litt gryn til... Har ikke så mye peiling på ATI sine kort :shrug:

 

Takker på forhånd for svar!!! :woot::woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir jeg til å gå til innkjøp av et 9600 me 128MB DDR, men i samme slengen som jeg har dette oppe... Hva syns dere om FX5600, en kompis av meg fikk kjøpt et til en rimelig pris og for meg virket kortet meget bra, er bare kjent med Nvidia. Så da skal jeg velge et 9600 eller FX5600?? For meg er det akkurat det samme, bare at jeg kan spille CS, Battlefield 1942, MOHAA og JK2. Ellers nyere spill, men har ikke klart å flate ut mitt kort enda :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...