Gå til innhold

BK: Alt i ett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser jo behagelig og innbydende ut :)

Selv om jeg aldri har vært noen tilhenger av "syden turer"

 

Jeg sier som min bror sa da han skulle fylle 40 år. Vi spurte hva han ønsket seg til førselsdagen sin. Valget sto mellom en helaften på restaurangen Bagatell eller en uke i syden.

Han såg dumt på meg og svarte; Hva skal jeg gjøre en hel uke i syden? :)

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Dette ser jo behagelig og innbydende ut :)

Selv om jeg aldri har vært noen tilhenger av "syden turer"

 

Jeg sier som min bror sa da han skulle fylle 40 år. Vi spurte hva han ønsket seg til førselsdagen sin. Valget sto mellom en helaften på restaurangen Bagatell eller en uke i syden.

Han såg dumt på meg og svarte; Hva skal jeg gjøre en hel uke i syden? :)

Takker wasco!

Det er veeeelidg så behagelig også, kan jeg forsikre deg. Hadde ikke vært i syden før for ca. 6 år siden. Trodde det bare var kjedelig jeg også! Men der tok jeg feil gitt! Får ikke slik "feriefølelse" noen andre plasser. 100% avslapping er stikkordet....(og alt er servert)...!

En trenger da vel ikke gjøre noen som helst ting hele tiden, eller.....? ;)

Lenke til kommentar

Ser herlig ut dette. Vært ofte i Hellas, men ikke på Kreta. Av og til syns jeg alt i ett er bra, av og til liker jeg å få ting litt sånn porsjonsvis:-) Fin speiling og avslappende ser det jo unektelig ut:-)

Takker May-Brith!

Akkurat den type ferie en får på Kreta rett etter en lang vinter er ekstra viktig mht. avslapping og ren nyting av sol, sommer og god mat og drikke! (Men når det er sagt så tror jeg ikke jeg ville hatt det slik i lengre perioder enn en 2.3 uker hvert år)....

I det lengste er det hverdagene jeg setter størst pris på... :cool:

 

PS!

Synd du velger å tre ut av digit da.... :hmm:

Lenke til kommentar

Ser herlig ut dette. Vært ofte i Hellas, men ikke på Kreta. Av og til syns jeg alt i ett er bra, av og til liker jeg å få ting litt sånn porsjonsvis:-) Fin speiling og avslappende ser det jo unektelig ut:-)

Takker May-Brith!

Akkurat den type ferie en får på Kreta rett etter en lang vinter er ekstra viktig mht. avslapping og ren nyting av sol, sommer og god mat og drikke! (Men når det er sagt så tror jeg ikke jeg ville hatt det slik i lengre perioder enn en 2.3 uker hvert år)....

I det lengste er det hverdagene jeg setter størst pris på... :cool:

 

PS!

Synd du velger å tre ut av digit da.... :hmm:

Koselig av deg å tenke, men ingen avgjørelser varer evig, vet du - ikke for meg - forandring og en pust i bakken kan være nok det og:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...