Gå til innhold

BK: Oppi valmuen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint bilde:) hvilket objektiv bruker du på dine bilder? driv å ser etter et makro objektiv for tiden så hadde vært artig og visst..

Skrevet

ja jeg er også ute etter et som jeg kan bruke både på blomster og insekter, har sett på canon ef 100mm f2/8 macro usm, (kamera: canon 550D) vet du om canon sitt og det du bruker, om det er store forskjeller på de 2?

Skrevet

Fin, innholdsrik makro med mine yndlingsinsekt ( disse er vel de fineste av alle insektene, kanskje) Fine farger og grei komp/utsnitt. Litt usikker på valg av fokus - mulig lagt det litt lenger fremme, på "følehornene", men vet ikke helt. Er jo ganske begrenset dof på denne blenderen da:)

Skrevet

Nydelig! Friske gode farger og godt lys gir en fin letthet over bildet. Flott skarphet på riktig sted - i mine øyne blir det riktig å ha fokuset på kroppene og vingene i dette tilfellet og det gjør seg godt med fokus også på støvbærerne i fronten. Kan hende det lysegule senteret i blomsten er litt vel lyst og dominerende - litt usikker....Flott er det uansett :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...