Gå til innhold

Pc'n mister router connection


Anbefalte innlegg

hei!

 

har en pc med win 7 som jeg bruker daglig, nå har det vært et problem etter jeg fikk win 7 at pc'n mister kontakt med router, altså adsl modemet så jeg mister nettet, alt det andre funker, asso andre pc'er,iphone,ps3 osv har nett men ikke jeg, det fungerer og starte pc'n på nytt..

har bare åpnet noen porter til utorrent og ingenting annet.

 

om noen lurer så er ruteren en Inteno x5668 fra nextgentel:)

 

noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være trøbbel med nettverkskortet eller høyst sannsynlig drivere til denne siden feilen først kom etter oppgradering til win7.

 

Prøv evt et annet nettverkskort om du har tilgang til dette, eller prøv å finne aller siste versjon av drivere til nettverkskortet ditt.

Lenke til kommentar

Kan være trøbbel med nettverkskortet eller høyst sannsynlig drivere til denne siden feilen først kom etter oppgradering til win7.

 

Prøv evt et annet nettverkskort om du har tilgang til dette, eller prøv å finne aller siste versjon av drivere til nettverkskortet ditt.

 

okey! skal prøve:) det er et sånt integrert i HK, så skal se om jeg finner en driver:) takk for svar!

Lenke til kommentar

Etter litt søk fant jeg denne:

 

http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/Driver/LAN/Attansic/LAN_Attansic_Driver&Uty_V10560011159_Vista.zip

 

Se om den virker for deg.

Søkeord:

Atherus Attansic L1 Windows 7

 

Om ikke filen over hjelper, så vil jeg tro å søke på det jeg har skrevet vil lede frem til noe ihvertfall.

 

Vista drivere pleier å funke på Windows 7.

Endret av wolf5
Lenke til kommentar

Etter litt søk fant jeg denne:

 

http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/Driver/LAN/Attansic/LAN_Attansic_Driver&Uty_V10560011159_Vista.zip

 

Se om den virker for deg.

Søkeord:

Atherus Attansic L1 Windows 7

 

Om ikke filen over hjelper, så vil jeg tro å søke på det jeg har skrevet vil lede frem til noe ihvertfall.

 

Vista drivere pleier å funke på Windows 7.

 

takker for svar og hjelp Wolf5:) las på et forum der det stod at hos noen som hadde problemet der hjalp det og skru av "task Load" så skal teste det litt, så langt så bra:) men har lastet ned driveren du sa som just in case:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...