Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter mellom 15 og 19 trenger deres hjelp! :)


Anbefalte innlegg

Rundt meg hører jeg hva jenter sier om gutter og hva de liker, men hvet jo ikke hva jeg skal tro!

?

 

Det er noen ting jeg vil ha svar på

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

 

- Peneste Hårfarge?

 

- Peneste øyefarge?

 

- viktigste egenskap?

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

 

- Max aldersfjorskjell

 

- smart, dum?

 

- drikker, drikker ikke?

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

 

 

 

 

 

 

Dere svarer på det dere vil og har en mening på :)

 

 

Ps: drit i og kommentere skrivefeil, kunne ikke brydd meg mindre om jeg har skrivefeil

Endret av Liddie123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hører sytingen til alle jentene rundt meg om hvordan men bare tenker på utesende, de faller for bimboer, eller att de faller for naturlige, jeg hører litt av alt, men har alldri spurt en gutt, for det er jo dere selv som vet hva dere vil ha! og ikke legg skjul på noe, og jeg rekner med att dere bryr dere om utsende, det gjør vertfell jeg.

 

 

så det er noen ting jeg vil ha svar på

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

 

Litt sminke er jo alltid greit, men liker ikke jenter som overdriver.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

 

Slank jente med relativt store pupper (som ikke henger), fin mage, søtt ansikt og fast rumpe og som ikke har gjort plastiske operasjoner eller er photshoppa. Altså ingen i denne verden. Søtt ansikt er nok det viktigste for meg, og ikke overvektig.

 

- Peneste Hårfarge?

Bryr meg egentlig ikke, men hvis jeg må velge hadde jeg valgt brunt. Det har likevel null å si

 

- Peneste øyefarge?

Spørs litt. Går en jente på skolen som har helt ufattelig fine øyne (sånne øyne som man bare leser om i bøker) og de er brune, men det er normalt sett noe jeg ikke legger merke til overhodet.

 

- viktigste egenskap?

Humm, vanskelig å velge en egenskap men kan slenge ut noen. Empatisk (altså omsorgsfull og viser evne til å bry seg osv), smart og generelt glad/positiv. Trenger likevel ikke å smile 24/7, det er unaturlig.

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Eh, her tror jeg man har kvinnfolk-tankegang. Tror ikke menn legger noe i dette. I alle fall ikke jeg

 

- Max aldersfjorskjell

2 år (er 17, aldersforskjell blir jeg nok mer OK med når jeg blir eldre)

 

- smart, dum?

Trenger ikke å være 6'er-elev, men må være smart i den sammenheng at du ikke er bimbo-dum og at du også er smart sosialt sett. Har sosiale antenner.

 

- drikker, drikker ikke?

Så lenge drikkingen ikke går over stokk og stein så er det greit

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

Røyk, snus og dop er skikkelig ille. Bitchy jenter er ille. Brunkrem-overdose jenter er ille og jenter som tror verden handler om dem er ille.

 

 

 

 

 

 

Dere svarer på det dere vil og har en mening på :)

 

Uhm, mye av det du lister opp her er nokså overfladisk men har svart likevel.

 

Postet av anonym: df33b512c9bd88f4a904652cca4958c7

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

 

Ja det var mest av tinga jeg kom på og spørre om, siden jeg hører hele tiden jenter på min alder si gutter er drittsekker, de bryr seg kun om utsende, tenker kun på sex, de vil kun ha store pupper blondt hår og blåe øyne.. osv.. men jeg har alldri hørt hva faktisk gutter mener så jeg bare tenkte å få sannheten ut og spørr gutter! :)

Lenke til kommentar

g19:

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

 

Helst naturlig pen, og ikke mye sminke(!) Det ser bare falsk ut.

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

 

Midt i mellom :) Ikke for tykk og ikke for tynn, gjør ingenting at jenta har litt former.

 

- Peneste Hårfarge?

 

Ikke så veldig nøye, men foretrekker brunetter.

 

- Peneste øyefarge?

 

Likegyldig.

 

- viktigste egenskap?

 

Får meg til å le og føle meg i "comfort-zonen" og at vi kan prate om alt mulig

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

 

Det varierer jo veldig fra person til person, finnes ikke noe fasit her. Hvis det er ei jente jeg liker veldig godt så kan jeg godt vente en stund, men om det bare er en sommerflørt eller lignende så gjerne med en gang :p

 

- Max aldersfjorskjell

 

Ikke yngre enn 94 mod. er min regel iallefall. Oppover så gjør det ingenting ;)

- smart, dum?

 

Selvsagt smart

 

- drikker, drikker ikke?

 

Likegyldig.

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

 

Er hverken interessert i langvarig forhold eller sex med forskjellige personer, fuck-friends er det beste.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

 

Min første tanke; ja. Men det kommer jo an på hvor nære venninner, om hun er fin osv.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

 

Hater når jenter blir altfor innpåslitne, sjalu, eiesyke osv. Ellers så burde jenter kle seg litt ordentlig også da, ikke gå rundt i byen med onepiece og sånt...

 

Just my 2 cents

 

 

Postet av anonym: d6ec04238e7929fff3bd4820e0bffa1e

 

Postet av anonym: d6ec04238e7929fff3bd4820e0bffa1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

Less is more. Lite sminke = bra. Liker ikke at folk gjemmer seg bak sminke, og for meg blir det uekte. Litt er naturligvis greit, og hvis man skal pynte seg for en annledning ser jeg ingenting i veien med å bruke sminke. Men sånn... til dagligdags er jeg mer fan av jenter som tørr å gå uten så mye sminke. Dere er pene da også. Jenter som nettop har stått opp, og gjerne tusler rundt i en joggebukse, med håret i en ball, uten sminke.. er kanskje noe av det peneste man finner.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Det kommer helt ann på. Alt innen "normalen" er greit. 5-10 kilo til og fra gjør meg ingenting. Hvis jeg skulle valgt en idealkropp ville jeg forsåvidt valgt en jente med cupsize B/C (heller mer mot B), og ellers faste former.

 

 

- Peneste Hårfarge?

Det kommer helt ann på jenta. Noen kler blondt, andre kler brunt. Noen kler rødt. Kommer ann på hvordan jeg ser jenta, og også på valg av klær. Er en bekjent av meg som skal farge håret knæsj rødt imorgen, og personlig tror jeg det kommer til å bli dritstilig. Er umulig å svare på.

 

- Peneste øyefarge?

Blå? I dont know. Brune kan også være fint. Er ikke så opptatt av øyefarger.

 

- viktigste egenskap?

Ærlighet og humor. Gjerne mikset. Ærlig humor er herlig.

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Grensen går når begge har lyst til å ha sex. Er ikke verre enn det.

 

 

- Max aldersfjorskjell

Kommer ann på hvor gamle begge partene er. Ser ikke noe i veien med en 25åring og en 30 åring som er sammen. Jeg ser derimot et problem med en 15 og en 20åring som er sammen.

 

Så lenge man er på likt mentalt nivå, vil jeg tørre å påstå at det har lite å si. Generelt sett kan du vel legge til og trekke fra et par år, uten at det gjør noe.

 

- smart, dum?

Smart, reflektert og glad i å diskutere. Verste jeg vet er hjelpesløse jenter. Enten de virkelig er det, eller gjør seg til.

 

- drikker, drikker ikke?

Det får være opp til de. Personlig bryr jeg meg fint lite om det. Er forsåvidt kos å kunne nye en øl i sola uten at jenta skal være fanatisk motstander. Har enda til gode å møte en slik en. Det kommer forsåvidt helt ann på alder. Alkohol er et mye større diskusjonstema for ungdom i 14-15 årsalderen, enn folk som er eldre enn 18. Hvorvidt en person velger å drikke eller ikke, er totalt irelevant. Med mindre personen er fanatisk en av veiene.

 

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Langvarig forhold med en jeg er glad i hadde vært fint. Meningsløs sex ser jeg ikke helt poenget med.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

Det kommer helt ann på hvem som hadde spurt. Noen hadde jeg ikke klart å ta seriøst, mens andre hadde jeg nok takket ja til. Kommer helt ann på hvordan jeg ser jenta.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

Alle er forskjellige. Det er ingen fasit på hvordan den "perfekte" jenta er. De verdiene jeg ser i en jente vil kunne sprike stort fra hva naboen min føler. Er det som er så flott. Alle har hver sin smak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til den første Anonyme så skrev så: Ja jeg er klar over det, selv er jeg også interesert i utsende, det er jo førsteintrykket! men, det med de som "bråker og er bøllete" de får seg ofte en jente, men det er også mange jenter som hater dem.

 

Det som er med de er jo att de ofte har god selvtillit og viser att de er intereserte, jeg har tatt meg selv i å tenke att en gutt ikke er fin,og att jeg faktisk er for god for han(litt flaut å si.) til att når han viser den selvtilliten ende opp med å synes han er pen og att jeg ikke har sjangs!

 

og takk til gutt 19 år for svar! :D

Lenke til kommentar

Det er ingen fasit.

 

JA! Utsenet er viktig! Men ikke alle liker det samme. Selv om 90% av jentene idag er blonde og oversminket, og veldig mange gutter liker dette, tror jeg veldig mange vokser det fra seg.

 

Selv er jeg glad i naturlig brunt hår og fin nese.. En jente med Lady Gaga nese er no no for meg. Øyne er også viktig.

 

Pupper, rumpe og mus bryr jeg meg pent lite om egentlig. En snill, omtenksom jente som er tiltrekkende er mer enn nok.

 

Jeg vil si oppførsel og personlighet har like mye å si som utsenet. Hvis det er en person jeg virkelig like, personlighetsmessig, men ikke er så veldig attraktiv syns jeg heller det er en god venn. Kall meg gjerne dum, men man kan ikke være sammen med en man er "redd" for å ta på..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Feil, her kommer fasiten.

 

så det er noen ting jeg vil ha svar på

Ja, det kan man trygt si.

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

Det er selvsagt individuelt. Mye sminke kan være pent, men den må for all del ikke være overdreven. Ser ansiktet airbrushet ut, så er det turn-off. Da tenker jeg at personen har lav selvfølelse eller andre problemer, og styrer unna. Ingenting er bedre enn en som er naturlig pen. Litt sminke er derimot tillatt.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Der har jeg ingen prefreranser, bortsett fra at verken over- eller undervekt er så veldig pent. Store pupper er bra, små pupper er bra, mellomstore pupper er bra. Pupper er generelt bra. Om hun er slank eller litt rund i kantene, så kan det være like pent.

 

- Peneste Hårfarge?

Dette kommer an på personen. Det spiller ingen rolle om håret er brunt, blondt eller rødt. Jeg har derimot en liten greie for brunetter. Er hårfargen falsk, så er ikke det nødvendigvis positivt.

 

- Peneste øyefarge?

Igjen er dette avhengig av personen. Øynene er noe av det første jeg legger merke til.

 

- viktigste egenskap?

Personlighet.

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Hun trenger ikke å stresse med det. Ta meg når du er klar, kvinne!

 

- Max aldersfjorskjell

Er det snakk om langvarige forhold, sier jeg fire år hver vei på det nåværende tidspunktet. Er det en tilfeldig flørt, så kan jeg fire litt på prinsippene. Etter hvert som alderen innhenter meg, kan sikkert både ti og femten år forskjell være greit.

 

- smart, dum?

Smart. Jeg trenger en som utfordrer meg, og som kan tilføre meg noe. Et brød ville vært kjedelig i lengden.

 

- drikker, drikker ikke?

Jeg foretrekker jenter med et moderat alkoholkonsum, men dette er ikke noe kriterium. Går hun på fest hver helg, så er det ikke min type.

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Jeg er fornøyd med min nåværende tilværelse.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

Det hadde vært en interessant tanke, men jeg ville vært svært skeptisk. Disse ordningene fører alltid til sterke følelser, og andre uønskede komplikasjoner.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

Ansiktet er det første jeg legger merke til. Det må ha et smil som får hjertet til å dunke, øyne som jeg gjør alt for å få kontakt med, og en søt nese. Ellers er interesser, selvironi og intelligens viktig. Selvopptatthet på grensen til narsissisme er ikke en høyt aktet egenskap. Da tenker jeg på individer som tror hele universet spinner rundt dem.

 

Ps: drit i og kommentere skrivefeil, kunne ikke brydd meg mindre om jeg har skrivefeil

Det klarte jeg fint.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Er 20 år, men kan godt svare, utifra erfaring og preferansar.

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

 

Kan godt sminka seg til anledningar (fest, bursdagar, 17.mai, konfirmasjon o.l.) men ellers er det ikkje viktig, for meg.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

 

Normale pupper og litt former er å foretrekke framfor alt for tynn.

 

- Peneste Hårfarge?

 

Svart/brunt - men har veldig lite å sei.

 

- Peneste øyefarge?

 

Blå, men samme som overnfor.

 

- viktigste egenskap?

 

Ærlighet, sjølvinsikt og humor!

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

 

I mitt forrige forhold, hadde me ikkje sex i dei 11mnd det varte. Det blei for lenge. Om ein er singel, og er på fest, er det for at det blir sengegymnastikk. Men om ein "driver på/dater" eller er blitt kjærester så er det ingen hast. Sex har ein når ein er klar for det, det gjelder begge to. Men det er viktig å snakka om det. Men for all del, sex er godt!

 

- Max aldersfjorskjell

 

Under 20 år, max 3 år. F.eks. 16 og 19. Over 20 år, nesten ubegrensa. (25 og 30 går bra).

 

- smart, dum?

 

Smart.

 

- drikker, drikker ikke?

 

Drikker, men ikkje alkoholiker!

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

 

Har dame.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

 

Kanskje, om eg hadde vert singel. Men kjem veldig an på.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

 

Utstråling og personlighet > det meste! :-)

Lenke til kommentar

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

Variert, men tror de fleste liker naturlig pen.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Normale pupper, slank (men her mener mange mye forskjellig)

 

- Peneste Hårfarge?

Mørsk/svart/mørkebrunt

 

- Peneste øyefarge?

irrelevant

 

- viktigste egenskap?

idk

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Ingen grense.

 

- Max aldersfjorskjell

g21 her, min 17 (helst 18), max 26, nei jeg vet ikke helt max alder men.

 

- smart, dum?

Smart, men intligens er ikke så relevant for meg.

- drikker, drikker ikke?

Irrelevant, men helst ikke ei som drikker hele tiden.

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Begge deler.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

Ja, selvsagt.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?inndre: snill, mest mulig lik meg, og mine interesser, ytre: finest mulig.

 

Postet av anonym: a535c575a30e3103c75623e0e02f0318

Lenke til kommentar

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

naturlig pen... kanskje litt sminke.

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

normal, litt former.

- Peneste Hårfarge?

har ingenting å si

- Peneste øyefarge?

irrelevant

- viktigste egenskap?

snillhet

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

liker ikke å gå rett på sex med en gang uansett hvor lang tid det tar. syntes det er best hvis vi har utforsket hverandres kropper først(beføling,fingring og runking)

- Max aldersfjorskjell

4-5 år

- smart, dum?

lite å si, så lenge hun ikke er stokkdum eller en "knowitall"

- drikker, drikker ikke?

drikker lite.

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

langvarig!

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

hadde sikkert gått med på det hvis jeg ikke allerede hadde kjæreste.

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

ingenting spesielt jeg kommer på.

Lenke til kommentar

så lenge musen er velformet og har et karismatisk utseende går det greit for meg

 

edit: vet ikke helt hvorfor, men det er utrolig turnoff med de jentene som drikker hver/annenhver helg, og de som røyker. Treffer liksom alltid de samme jentene på byen som driver å røyker og brøler :sick:

Endret av Overdox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutt 16 år, meningene mine kan være litt annerledes da jeg har annerledes syn på ting en andre 16-17 åringer som drikker seg dritings vær helg.

 

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert? Nei, alle har forskjellig mening. men noen korte trekk er proporsjoner, fast kropp altså ikke så mye fett til overs, såklart må dere få lov og sminke dere, men greit og våkne opp til samme person neste dag og ikke ett troll :p

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

Helt forskjellig fra person til person, men ikke for store pupper, heller ikke for små. timeglass form skader ikke, flat mage, stramme og fine lår.

 

- Peneste Hårfarge?

Kommer helt annpå personene, men fortrekker brunetter med blonde striper :D

 

- Peneste øyefarge?

så lenge du ikke har 2 forskjellige øyen farger så er det egentlig likegyldig ;)

- viktigste egenskap?

Humor, selvironi, glad og hyggelig. veit og oppføre seg blandt folk, tenker på fremtiden sin, kanskje satt seg noen mål å :)

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

Merker du vel fort når dere først holder på og kose med hverandre :p

 

- Max aldersfjorskjell

alder har egentlig ikke noe å si, men jo yngre man er jo mer har det og si på hva folk kommer til og se på dere som ett par, f.eks du er 16 og gutten du er sammen med er 19 er det litt rart men man velger jo selv, også er det greit og ikke være sammen med en som er 30 år eldre bare fordi han har penger.

 

- smart, dum?

Såklart må jo jenta være smart. altså snakker ikke bare om skolesmart men generell intelligens

 

- drikker, drikker ikke?

Ikke alkis, men ser helst at jenta ikke drar på fester og drikker når man er i ett forhold. ellers så er det vel greit engang iblandt.

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

Heller ett langvarig forhold en bare sex.

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

Kommer helt annpå hvem venninde som hadde spørt, men tror egentlig jeg hadde sagt nei.

 

- jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?

Røyking er TURN OFF, ihvertfall for min del, kan ikke fordra jenter som røyker uansett hvor pene dem er. ellers så kan vel si, proporsjoner, fine tenner, veit og kle seg, samme humor som deg selv, likt syn på forskjellige ting, samme interesser. glad og bli, en hyggelig familie er ett +i min bok hvertfall. Ordentlige jenter egentlig som har vokst litte grann fra ungdomsskolen og ikke er på det stadiet fortsatt.

 

Håper det hjalp ;)

Lenke til kommentar

- Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

 

Sminke bør brukes for å fremheve den naturlige skjønnheten, en lipgloss for å markere deilige fyldige lepper, og litt mascara for å fremheve øynene er bra, ellers er det meste av sminke overkill i mine øyne.

 

- Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

 

Kun arkeologer og hunder liker bein, om jenta har en liten pondus spiller ingen rolle, men kan ikke si jeg tiltrekkes av overvektige..

Små faste, fremfor store og slappe.

 

- Peneste Hårfarge?

 

Jeg foretrekker brunetter, uten at jeg kan si hvorfor.

 

- Peneste øyefarge?

 

Farge spiller egentlig ikke så stor rolle, ha "glimt i øyet," og du kommer langt.

 

- viktigste egenskap?

 

God humor og en sunn mengde selvironi

 

- Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

 

Kommer litt an på situasjonen, men om en jente kaster seg over en gutt ved første blikk kan man vel få litt feil intrykk

 

- Max aldersfjorskjell

 

Finnes det noen maxgrense? Største aldersforskjellen på meg og ei DAME jeg var med, var 15 år. Største forskjellen andre veien var jenta 5 år yngre enn meg

 

- smart, dum?

 

Take a wild guess

 

- drikker, drikker ikke?

 

Alt med måte, jeg sjekker ikke opp den fulleste dama på lokalet, for å si det sånn

 

- er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

 

Er i et forhold, og håper det varer til langt inn i evigheten *spy regnbuer*

 

- om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

 

Ikke om det er ei virkelig god venninne, sex ødelegger venneforhold. End of discussion.

Endret av Opas
Lenke til kommentar

Gutt 20 her (ja, ett år eldre enn du ønsket, saksøk meg).

Kan ikke svare for hva alle gutter liker, alle er forskjellige, kan bare snakke for meg selv.

 

Q: Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

A: Naturlig pen, uten sminke. Om dama på død og liv må sminke seg, så må hun jo få lov til det, men når jeg kysser noen på kinnet vil jeg kysse hud, ikke pudder. Men så lenge hun ikke overdriver går det vel greit.

 

Q: Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

A: Veltrent med små til middels pupper. Litt muskler på damer er deilig! Silikon er tidenes største turnoff.

 

Q: Peneste Hårfarge?

A: Alle hårfarger har sin sjarm, spiller virkelig ingen rolle for meg.

 

Q: Peneste øyefarge?

A: Så en jente en gang med ett blått øye og ett grønt øye. Satan i helvette, hun hadde de peneste øynene jeg noensinne har sett. Men utensom heterokromi har jeg ingen preferaner når det kommer til øyefarge.

 

Q: viktigste egenskap?

A: Vet da faen. Ikke være et rasshøl? Evnen til å tenke rasjonelt kanskje? Like pervers som meg? Sistnevnte skjer ikke...

 

Q: Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

A: Spiller ingen trille, så lenge hun ikke utsetter det bare for å gjøre seg kostbar. Hvis hun ikke føler seg komfortabel med å gjøre det med en gang, så er det klart det er noe jeg respekterer, men hvis hun venter fordi hun tror hun blir mer verdt eller sexen bedre eller noe sånt bullshit, begynner man jo å lure på om dama er riktig nagla.

 

Q: Max aldersfjorskjell

A: Kjærlighet kjenner ingen aldersgrenser (loool :) ). Så lenge vi ikke snakker pedofili, så er vel det meste greit egentlig.

 

A: smart, dum?

Q: Utdanning spiller ingen rolle, men hun må ha et visst nivå av allmennkunnskap.

 

Q: drikker, drikker ikke?

A: Drikker ikke selv, så klart det er en fordel om dama heller ikke gjør det, men så lenge hun ikke er på spyfylla hver helg, så går det nok bra.

 

Q: er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

A: Etter et år i ufrivillig sølibat (a.k.a. militæret) er jeg egentlig med på det meste, men et langvarig forhold frister vel mest.

 

Q: om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

A: Kanskje. Ville sannsynligvis utviklet følelser for dama, then again, det kunne jo hende hun hadde utviklet følelser for meg og, så jeg hadde nok sagt ja. Ikke det at det er et relevant spørsmål, ingen veninner ville spurt meg om noe sånt :(

 

Q: jaa åsså kansje noen andre opplysninger til hva dere liker i det indre å på det ytre på en jente?:D

A: Liker at jenter er lavere enn meg, maks 1,70 meter over havet. Er selvfølgelig ikke et absolutt krav, de to jentene jeg har vært mest forelsket i i mitt liv har vært like høye, den ene litt høyere, enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Gutt 15.

 

Q: Er det ett spesielt utsende gutter liker, naturlig pen, masse sminke, mellom... blablabla, eller er det variert?

A: Ekstremt individuelt, jeg liker naturlig pen. Sminke er greit så lenge det ikke går over grensen til at ansiktet ser ut som ett malingspann. Gjerne bruk sminke, men bruk med varsomhet.

 

Q: Hvilken kropp er penest? store pupper og slank, normale pupper, litt former..osv?

A: Pupper er pupper, en fin rompe, pent ansikt og litt former.

 

Q: Peneste Hårfarge?

A: Liker alle hårfarger på jenter unntatt rødt.

 

Q: Peneste øyefarge?

A: Kunne ikke brydd meg mindre.

 

Q: viktigste egenskap?

A: Personlighet, humor er en ekstremt god ting!

 

Q: Hvor lenge bør enn vente før enn har sex med deg, har hørt att gutter ikke liker jenter som har sex med dem med en gang, men heller ikke venter for lenge, hvor går grensen?

A: For meg så trenger man ikke å vente i det hele tatt, men jeg vil heller ikke ha en rundbrenner som puler alt som har to ben. Å vente i ett halvt år til ett år begynner og bli litt mye. Ikke pga selve sexen, men det viser vel at så lang tid er gått og hun stoler enda ikke på meg.

 

Q: Max aldersfjorskjell

A: Under 17: 2 år, over 18: 10år.

 

Q: smart, dum?

A: Smart selvfølgelig. Hadde aldri orket å være med en person som er stokk dum over tid. Derimot så behøver det ikke å være stjerne elev smart :)

 

Q: drikker, drikker ikke?

A: Versegod drikk, men ikke gå rundt og skryt over det og heller ikke vær drita full hver gang jeg møter deg.

 

Q: er dere akuratt nå interesert i ett langvarig forhold eller bare sex med forsjellige personer

A: Langvarig er vel mest ønsket, men akkurat nå for øyeblikket så gjør det meg ingenting å være singel.

 

Q: om en veninne hadde spurt deg om du ville være med på å være friends with benefits, hva ville du tenkt om dette og hville du gådt med på det.

A: Om det hadde vært en god venn jeg faktisk kunne stole på, og ikke så ut som ett vrak, ja med glede.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...