Döden Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 the thing på pc! kommet til bossen som ligger nederst i en lang gang under jorda på "the thing". Minner om en alien kryssa med en ulv! Hva gjør man? Noen tips eller? (Har ikke prøvd så mye men )
Döden Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 ingen som spiller the thing? Nei vel :wink:
Zemeckis Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Jo,jeg har spilt The Thing med cd funker ikke.Dessuten så kom jeg meg ikke så langt.Sorry for at jeg ikke kan hjelpe.
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Kan ikke si jeg husker den.... forstår liksom ikke hvilken du mener... har runda thing noen ganger, bra spill..... forklar litt nærmere!
diskvask Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Gammel tråd, men morsomt spill. Når du kommer inn i rommet, gå rett til venstre etter veggen (et par skritt). Bak noen kasser i nærheten er et "hi" for Things, skyt/svi det av for å slippe å plages med smågnagerne. Skyt tentaklene i luftekanalen til høyre for døra. Begynn å skyte bossen full av hull. Etterhvert kan du gå over til flammekaster. Når den er dau, fiks koblingsboksen innerst til venstre. Dette kan du muligens gjøre selv om bossen er i live, men det er mer risky... Som sagt, stilig spill, men det har sine bugs...
Anbefalte innlegg