Gå til innhold

Kjøpe ny PC til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Som titelen sier så skal ejg kjøpe meg en helt ny PC som vil dra BF3 på fult. Det jeg har nå er AMD x4, 4gb ram og GTX 460 skjermkort.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145 - har tenkt å sette sammen denne PC-en men er ikke sikker på om det er nok futt i den til å dra BF3. prossesoren vet jeg er mer enn god nok, men er ikke sikker på skjermkoret og rammen.

 

Setter pris svar og om noen kan linke meg til en bedre PC-pakke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du kjøpe maskin nå, eller skal du vente til BF3 kommer ut?

Hvis du tenker å kjøpe maskin nå, hvorfor ikke heller vente til behovet faktisk melder seg (oktober)? Mye kan endre seg til det, bl.a. kommer AMD med nye Bulldozer.

Hvis du tenker å vente, hvorfor er dette i det hele tatt et tema nå?

 

Hva har du tenkt å gjøre med maskinen du har i dag, selge den? DU har ikke tenkt å beholde ting som kabinett, PSU, DVD etc.?

 

For å kommentere den konkrete pakken du har funnet:

Prosessoren er overkill. Du vil ikke få noe igjen for å kjøpe en i7-960 kontra en i5-2500. i7-960 er forrige generasjons prosessormodeller, og i7 har strengt tatt ingen nevneverdige fordeler over i5 når det kommer til spill.

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe maskin nå, eller skal du vente til BF3 kommer ut?

Hvis du tenker å kjøpe maskin nå, hvorfor ikke heller vente til behovet faktisk melder seg (oktober)? Mye kan endre seg til det, bl.a. kommer AMD med nye Bulldozer.

Hvis du tenker å vente, hvorfor er dette i det hele tatt et tema nå?

 

Hva har du tenkt å gjøre med maskinen du har i dag, selge den? DU har ikke tenkt å beholde ting som kabinett, PSU, DVD etc.?

 

For å kommentere den konkrete pakken du har funnet:

Prosessoren er overkill. Du vil ikke få noe igjen for å kjøpe en i7-960 kontra en i5-2500. i7-960 er forrige generasjons prosessormodeller, og i7 har strengt tatt ingen nevneverdige fordeler over i5 når det kommer til spill.

 

 

Har tenkt å kjøpe PC i september. Hvorfor skal jeg kjøpe Buldozer og ikke i5 2500? Bulldozer kommer sikkert til å blie mye dyrere enn i5.

 

DVD skal jeg beholde og HDD skal jeg beholde. Har ikke planer hva jeg skal gjøre men PC-en jeg sitter med nå, tar sikkert ut delene og selger dem til å billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...