Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Get på og svare på en e-post?


hewkings

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har det problemet at jeg alderi har vært Get abonnoment, men alikevel får jeg regninger ifra dem.

Prøver og ringe de. Blir bare henvist ditt og hit. Første e-posten jeg sende de, ble sendt i Februar i år.

Den har jeg enda ikke fått svar på.

 

Sender de e-poster i nå og da, uten et eneste svar.

På tlf kan de ikke svare på noe som helst, bare at jeg må betale.

 

Dritt firma spør du meg.

Har kontaktet en advokat som skal ta det videre.

 

Noen andre som har problemmer med Get?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt problemer med dem helt siden de het Chello. Som du sier.. Drittfirma.

 

Edit:

Bare for å fylle ut litt mer. Jeg hadde internett fra de langt tilbake i tid (hvorav jeg byttet tilbake til ISDN og var 100% fornøyd) og kommunikasjon med mail er ble bare tull. Feil på regninger, purregebyrer, dårlig tjeneste toppet seg i at jeg begynte å gjøre personlige fremmøter og true med kontra-fakturering for tiden jeg brukte. Først da ble det tatt hånd om fra deres side.

Endret av Locklear
Lenke til kommentar

Dette høres ut som Get ja; jeg har en dekoder fra dem som fremdeles er registrert på en adresse jeg bodde på for over 5 år siden, og har vært i kontakt med dem en håndfull ganger, men de klarer aldri å rette det opp - selv ikke når jeg for 3 år siden eller noe byttet til en fysisk ny dekoder hos dem og var innom servicesenteret i Oslo personlig.

 

Altså for ordens skyld; regningen kommer til meg som den skal, men dekoder-adressen er feil i systemet deres, så de skjønner jo ingenting når jeg har ringt for å melde om feil eller signaler som faller ut, for i systemet deres så er jo dekoderen på en helt annen side av byen enn der jeg faktisk bor og har den.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Da er jeg ikke den eneste som har problemmer med de.

 

Ringte de igjen. Og da fikk jeg bedskjedd om at jeg måtte levere inn alt utstyret jeg hadde lånt.

Men jeg har jo ikke noe. Jeg bor jo på Hamar. Her er det ikke Get. Kun Canal Digital.

 

Så sa kundebehandlern at det er jo bare snakk om litt over 1000 ,- Hvis det er så lite kan vel hun betale den da vel.

 

 

Så jeg begynner og bli mektig irritert på dette firma nå. Som jeg ikke en gang viste eksisterte inntil jeg fikk regning av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...