Rippmaster Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 MSI K7N2 DELTA-ILSR Hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP2T. Har bestilt det for ca. en uke siden... Har ikke kommet ennå (bor langt nord, langt ute i GOKK :smile: !). Etter å ha pratet med et par selverklærte datagenier og lest litt på dette forumet har jeg fått inntrykk av at dette er et dårlig kort... Jeg ga ca. tusenlappen for det. Mitt spørsmål er da om jeg burde sende det tilbake når jeg får det og heller bestille et annet, bedre kort i samme prisklasse... Jeg må da regne med å vente i alle fall i to uker ekstra... Vil det være hvert det? På en hurtighetsskala fra en til ti, trenger jeg det rundt 8 (dvs. ganske fort, helst innen en uke (skolestart og sånt). Det er et ledd i en komplett PC jeg har bestilt (som jeg skal bygge selv). Noen råd?
Jarmo Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Hva som gjør kortet ditt dårlig ? Rammen din burde ha vært PC 3200 til kortet.
Rippmaster Skrevet 2. august 2003 Forfatter Skrevet 2. august 2003 Jeg vet ikke hva som skulle være dårlig med det... Jeg har bare blitt fortalt at det var et dumt valg ... Det at rammen er PC2700 i stedet for PC3200, hvor mye har det å si? Endret 04.08.2003 av Rippmaster.
mr x Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 msi behøver ikke og være noe dumt valg. men kan hende du kommer lengere med et abit nf2.0 s hvis du skal overklokke mye. kommer lenger med pc 3200 ram hvis du skal overklokke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå