Gå til innhold

[Løst] Hva kjer med e-postvarsel


Anbefalte innlegg

Nå er e-postvarslingen nok en gang

borte fra Billedkritikken!! :wallbash:

 

 

RAK-foto :angry:

 

Det som skjer hos meg er att jeg ikke får email varsel før jeg har kommentert kommentar gjennom å åpne bilde i bildegalleriet først,men skal da ikke være slik heller? Blir mye frem og tilbake av slikt :hrm:

 

 

Ja, da er vi igang igjen - med at det ikke kommer noen meldinger på bildene.

Det er jo utrolig rart da - at så lenge vi hadde GAMLE DIGIT eller når vi hadde digit.no demo - da funktet det stort sett bra - særlig på gamle digit, mens nå har vi tidvis problemer ganske mange av oss - det kan jo ikke være 1-2 maskiner den ene dagen for så å være 10 maskiner dagen etter som det ikke virker på. Ser ut for meg som det er ett eller annet som henger seg.???

 

RAK-foto :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-251478-0-89576100-1312970010_thumb.jpg

Kan du gi meg et eksempel på et bilde hvor noen har kommentert, og hvor du ikke har mottatt epostvarsel?

 

Hei og takk for raskt svar.

Det er e-post på mine egne bilder når noen har kommentert dem. Mitt siste bilde har jeg fått 3 kommentarer på, men ingen e-postvarsler.

Lenke til kommentar

Kan du gi meg et eksempel på et bilde hvor noen har kommentert, og hvor du ikke har mottatt epostvarsel?

Nå har jeg gått tilbake en ukes tid - har siste uke lagt inn 6 bilder og har ikke fått e-postvarsel ved kommentarer på noen av disse bildene, med unntak av ett ("Du rører ikke Nonstoppen min...!" lagt inn 3. august) - og det var etter at jeg hadde svart i forumet på en kommentar- da fikk jeg e-postvarsel på de kommentarene som siden fulgte til dette ene bildet.

Dvs. at når jeg ikke først har svart på kommentarer i forumet har jeg heller ikke fått e-postvarsel ved noen av kommentarene. Dette gjelder altså 5 bilder - lagt inn 4.-9. august ( "Takk for...", "I arbeid..", "Snart bjørnebær...", "Tomt Fat...?!", "Kornblomst").

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg forstår hva som er galt. Når Digit oppretter den første tråden gjøres dette gjennom et eget verktøy som tilsynelatende ikke skrur på epostvarsling for en tråd.

 

Straks dere er inne og kommenterer et bilde skrus epostvarslingen på, og derfor mottar dere varsel først etter at dere selv har kommentert i tråden.

 

RAK: Mottok du varsel på det siste bildet ditt nå? Jeg postet en kommentar etter at du selv hadde kommentert. Om teorien min stemmer skal du ha mottatt et varsel nå.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg forstår hva som er galt. Når Digit oppretter den første tråden gjøres dette gjennom et eget verktøy som tilsynelatende ikke skrur på epostvarsling for en tråd.

 

Straks dere er inne og kommenterer et bilde skrus epostvarslingen på, og derfor mottar dere varsel først etter at dere selv har kommentert i tråden.

 

RAK: Mottok du varsel på det siste bildet ditt nå? Jeg postet en kommentar etter at du selv hadde kommentert. Om teorien min stemmer skal du ha mottatt et varsel nå.

 

Hei

:new_woot: Ja, jeg fikk e-postmeldingen din. Det funket.

Nå når du forstår hva som er galt - da regner jeg med at det blir rettet på slik at vi ikke behøver å bekymre oss for dette noe mere - for om det ikke blir rettet så kommer - tror jeg - teknisk avd. til å få høre dette maset om denne meldingstjenesten stadig vekk.

Håper og tror du kan få ordnet opp i dette.

Venter spent på et svar.

 

Forstår jeg det riktig at: Når jeg har lagt ut et nytt bilde så går jeg til «kommenter i forum» for så å lage ett eller annet kommentar der - og da skal e-posten funke på de andre kommentarene som kommer på dette bildet.?

 

 

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Dette skal vi klare å rette opp, men vi må inn i kjernen av forumkoden for å se hvor ting går galt. Gi oss litt tid.

 

:new_woot:DETTE HØRES VELDIG BRA UT :new_woot:

Vi gir oss ikke så lett, gjør vi vel?

Kan du gi meg et lite svar på det siste jeg skrev da jeg korrigerte min siste melding?

På forhånd takk.

 

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

Forstår jeg det riktig at: Når jeg har lagt ut et nytt bilde så går jeg til «kommenter i forum» for så å lage ett eller annet kommentar der - og da skal e-posten funke på de andre kommentarene som kommer på dette bildet.?

 

Etter at du har lastet opp bildet går du inn i den tilhørende tråden i forumet og klikker på knappen "Abonnér på emnet" øverst i tråden.

 

Denne operasjonen skal normalt gjøres automatisk, men av en eller annen grunn feiler dette.

Lenke til kommentar

Forstår jeg det riktig at: Når jeg har lagt ut et nytt bilde så går jeg til «kommenter i forum» for så å lage ett eller annet kommentar der - og da skal e-posten funke på de andre kommentarene som kommer på dette bildet.?

 

Etter at du har lastet opp bildet går du inn i den tilhørende tråden i forumet og klikker på knappen "Abonnér på emnet" øverst i tråden.

 

Denne operasjonen skal normalt gjøres automatisk, men av en eller annen grunn feiler dette.

Veldig bra - flott at dere tar så godt fatt i problemene etterhvert som de meldes, så får vi heller leve med at det kan ta tid. :)

 

Men - hvor i Forumet finner jeg siden med billedkritikk-trådene? Jeg vet at jeg har vært innom en slik side, hvor det bare fantes kommentarer til bildene, men den er jommen meg vanskelig å finne igjen...? :hmm:

 

Jippi - jeg fant det...- måtte bare ta en annen veg... :thumbup:

Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...