Gå til innhold

Ingen respons i tastaturet.


Anbefalte innlegg

Hei! Tror det befinner seg en del datakyndige personer på dette forumet, så jeg skriker etter hjelp her!

 

I går kveld skulle jeg hoppe i dusjen før jeg dro til ei vennine, satte min stasjonære maskin i dvalemodus(måne) og gikk i dusjen. Når jeg kom tilbake hørte jeg det braka noe jævlig ute og det viste seg at det lynet her. Så jeg napper ut alle ledninger. Tenkte såklart ikke at pc'n var "påslått" enda.

 

Når jeg kommer hjem prøver jeg og skru på pc'n(så litt på tv først) når jeg switcha over til HDMI1 var det ingen signaler, så jeg tok en restart på pc'n(knappen over "svenskeknappen").

Når jeg starter pc'n igjen nå ber den meg enten slette det jeg holdt på med eller fortsette oppretning. Står da at jeg skal bruke piltastene for å velge og deretter trykke enter.

 

Her kommer problemet, det er null respons i tastaturet(jeg får på underlyset, så det har strøm). Når jeg prøver og trykke num-lock eller caps-lock kommer det ingen lys oppe i høyre hjørnet, så da lurer jeg på hva som kan være årsaken til dette? Og finnes det noen løsninger på det utenom at jeg må slenge inn maskinen til rep. Noe jeg helst ikke vil :(

 

Jeg er ikke imponerende god på data. Så hvis dere kan hjelpe, vennligst gjør det litt "enkelt" for meg :)

 

Med vennelig hilsen

Shamru!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...