Gå til innhold

Ønske: Tilleggsfelt for sorteringskriterie i bildekritikk + litt til...


Anbefalte innlegg

Og ønske om felt er "fritekst".

 

På gamle Digit hadde vi så vidt jeg vet muligheten til fritekst i søkekriteriet for bildegalleriet/bildekritikken. Dette hjalp meg ved mange anledninger å enten finne igjen et spesielt bilde som jeg enten husket hva het, men ikke hvem som hadde tatt osv og også å kjapt finne bildene til f.eks Wasco ved å søke på Wasco. Var mye raskere enn først å finne medlemmet og så finne galleriet hans. Håper dette kan la seg gjøre.

 

 

Samtidig ønsker jeg at alle klikkebare navn ifm bildekritikken peker mot bildegalleriet til denne personen. Nå havner man på forumprofilen om man klikker på navnet til en som har kommentert. Mens klikker jeg på navnet øverst til den som har lagt inn bildet så havner jeg der jeg vil, altså på denne personens galleri. Alternativt burde det inne på forumprofilen vært en lett tilgang til personens bildegalleri, men hovedsaklig ønsker jeg å komme til personens galleri ved å klikke på navnet til den som har kommentert. Skjønner det kan by på problemer da noen kommenterer i forumet, mens andre kommenterer via bildekritikken, men dere har jo løst større utfordringer enn dette underveis, så... ;-)

 

Tar et spørsmål til i samme slengen. Har en versjon av IE8 og FF 5.0.1 her på jobben og på ingen av disse får jeg opp kommentarene under bildene i bildekritikken. Jeg må derfor søke opp det samme bildet i forumet om jeg skal få komentert og det faller meg meget tungvint. Er det noe jeg ikke har skjønt eller er det en grunn til at jeg ikke får den opp i noen av disse. I heimen har jeg en lang rekke browsere installert, men har ikke problemer med IE( versjonen jeg har der i hvertfall. Ikke en eldre utgave av FF heller...

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...