Gå til innhold

BK: Grønt hav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott lys, fine farger og skarpet. Nydelig tredimensjonalitet. Komposisjonen balanserer godt mellom bølgen til venstre og den store steinen til høyre. Jeg likte dette veldig godt. De er jo nesten som ett maleri ;-)

Takk for hyggelig kommentar.

Jeg er nok innspirert av de gamle klassiske, nasjonalromatiske malerne våre, så bildene mine får gjerne et malerisk uttrykk :)

Lenke til kommentar

Flott med disse brusende grønne og hvite vannmassene, steinen bryter fint og lyset skaper ekstra fin dynamikk i bildet. Helt topp! :D

Takk for hyggelig kommentar

 

Aldeles nydelig bilde, grønt hav og blå himmel ble bra.

Herlig liv i bildet! ;)

Tusen takk for hyggelig kommentar

 

Jeg også vil ta slike bilder av bølgene! Ingenting å utsette på dette :)

Det er bare å ta en tur til Karmøy en dag det blåser - og det gjør det nesten bestandig :)

Lenke til kommentar

Hei. Et vakkert bilde dette. Flotte farger i hele bildet. Flott hvordan du har fått til vannet også.

Takk for hyggelig kommentar :)

 

Et ikke minst spennende bilde dette! Utrolig mange og gode detaljer å studere i sjøen her! Flott å se det i større format! Likte spesielt lys og fargenyanser her! Bra! :)

Takk for kommentaren :)

 

Smått men et veldig flott bilde dette Wasco :)

Fullformatet var egentlig en del større, men så var jeg ikke helt fornøyd med kompet. Så da begynte jeg å kutte litt her, og så litt der og til slutt var det blitt såpass lite :)

 

flot dette, kan næsten mærke skumsprøjtet :)

Tusen takk for kommentaren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...