Gå til innhold

Ene øreproppen virker ikke


LA94

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ett nytt sett med ørepropper for noen måneder siden, nå virker bare den ene øreproppen.

Har jeg rett til å klage på dette? Isåfall, hvor skal jeg klage? Der jeg kjøpte det?

 

Har prøvd å søke på internett, men fant lite om akkurat dette. Hadde vært flott om noen kunne hjelpe meg her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du har kuttet ledningen til den aktuelle ørepluggen og for øvrig ikke på noe annet vis vanskjøttet produktet så mener jeg du bør og har rett til å reklamere på det.

 

Hadde selv Sennheiser CX 300-ii, hvor lyden forsvant i den ene ørepluggen på TO sett, hvorav det andre var D.O.A. (dead on arrival).

 

Følg butikkens reklamasjonsregime (står alltids noe om retur av varer på nettsiden) for å finne ut hvorledes du reklamerer på og eventuelt tilbakesender produktet. :)

Lenke til kommentar

Er et ganske vanlig problem, har ikke telling på hvor mange hodetelefoner/propper jeg har klart å svi av på dette. Er som regel fordi ledningen har gått ut av spor eller blitt løs fra selveste proppen, kan skje ved litt røff behandling eller så skal det egentlig ikke mye til i det hele tatt.

 

Hadde nylig et sett Sennheiser hodetelefoner som led av dette, kjøpt på Elkjøp. Gikk bort og fikk byttet de ut helt kostnadsfritt, ettersom de ennå var under garanti.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Tror problemet er at den har gått ut av spor, den gir fra seg lyd hvis jeg driver og beveger på ledningen men det kan vel ikke forventes at jeg må sitte å bevege den for å få lyd.

Får stikke innom expert å sjekke om det er mulig å reklamere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...