Gå til innhold

BK: Vestland, Vestland!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland....

For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge :)

 

Nok om det..

Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke.

Lenke til kommentar

Takker Håkon!

Mye av denne typen vær hittil, men det er håp....... kanskje... :thumbup:

 

Ser du skriver vestland, vestland,men vi her på Jæren ut mot havet rekner dette som vestland, vestland.og Bergen som bare vestland,hehe.

Bra bilde du fikk med fra vestland,hehe.

 

Takker ny-tor!

Vestland e no Vestland for me iallefall.... :tease:

 

TAkker May!

Liker egentlig denne typen vær mye bedre enn bare finvær jeg da.... Blir fortere lei av varme/sol over tid. Greit med 14 dger i syden, men da er det også nok... :roll:

 

Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland....

For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge :)

 

Nok om det..

Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke.

 

Takker wasco!

Alle har vi nok forskjellig ståsted mht. det geografiske... :cool:

LIker denne typen vær når jeg skal ta bilder jeg.... :ohmy:

 

Et meget tiltalende bilde, også i full oppløsning, Svein Magne - og forgrunnen med den røde rosen var veldig godt valg å ta med :)

 

Takker Birger!

Syntes selv at det var med å gjøre det hele friskere og mer severdig jeg også.... :blush:

Lenke til kommentar

Takker Håkon!

Mye av denne typen vær hittil, men det er håp....... kanskje... :thumbup:

 

Ser du skriver vestland, vestland,men vi her på Jæren ut mot havet rekner dette som vestland, vestland.og Bergen som bare vestland,hehe.

Bra bilde du fikk med fra vestland,hehe.

 

Takker ny-tor!

Vestland e no Vestland for me iallefall.... :tease:

 

TAkker May!

Liker egentlig denne typen vær mye bedre enn bare finvær jeg da.... Blir fortere lei av varme/sol over tid. Greit med 14 dger i syden, men da er det også nok... :roll:

 

Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland....

For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge :)

 

Nok om det..

Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke.

 

Takker wasco!

Alle har vi nok forskjellig ståsted mht. det geografiske... :cool:

LIker denne typen vær når jeg skal ta bilder jeg.... :ohmy:

 

Et meget tiltalende bilde, også i full oppløsning, Svein Magne - og forgrunnen med den røde rosen var veldig godt valg å ta med :)

 

Takker Birger!

Syntes selv at det var med å gjøre det hele friskere og mer severdig jeg også.... :blush:

Håper du forsto det var meint som en spøk,har aldri hengt meg opp i såne tin som geografiske områder :D:whistle:

Lenke til kommentar

Håper du forsto det var meint som en spøk,har aldri hengt meg opp i såne tin som geografiske områder :D:whistle:

 

 

Tok den ja :thumbup: No problems! :yes:

 

Viser virkelig det dramatiske Norge med voldsomt vær og voldsom natur. Syns forgrunnen din fungerer veldig bra her. Liker dette.

 

TAkker Ulla!

Kjekt du likte det... :roll:

 

Liker stemningen her. Flott med tåka.

TAkker trond! :roll:

 

Ja her er det vestlans vær ser jeg, flott bilde :)

Takker Kjell Arne! :roll:

 

Vi har eit kjempefint /fredeleg land å bu i --dette var friskt og fint

Takker karost! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...