Gå til innhold

Problemer med XP etter re-install - haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gjort noe morsomt...

Jeg satte i min XP-oppgraderings-CD, og innstallerte windows på nytt uten å av-installere alle andre programmer. Når jeg nå skulle installere Norton System Works, så blir ikke alt installert pga at det er igjen rester(vært borti det før). Prøvde å laste ned SYMCLEAN - som jeg gjorde sist - men får denne beskjeden: "Error - archive is corrupted". Lukter nok at dette er fordi jeg konverterte C: til NTFS (arg)...

Jeg har jo lyst til alt alt skal funke igjen! Og så vidt jeg vet er det en litt større jobb å formatere NTFS-volumer(?)...er det det eneste valget jeg har? å sette i en gammel win98 diskett og formatere hele harddisken fra DOS? Eller finnes det en annen mulighet?

D: partisjonen valgte jeg å slette under installeringen....men da jeg kjørte Norton Disk-doctor så "gjenoppretta" den vist alt sammen....så D: hadde nok ikke blitt sletta nei...

Dette haster litt - skulle gjerne ha hatt maskina "up and running" til i morgen formiddaqg :-?

Setter stor pris på saklige svar!

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke noe forskjell på å formatere ntfs så langt jeg vet. du velger jo det under innstalering av xp. trodde ikke det var noe særli forskjell med oppgradering, men er usikker.

Skrevet

Hmm...ja nå prøvde jeg det - på nytt - og NÅ gikk alt fint....jaja :shrug:

Eneste forskjellen var at jeg ikke tok Windows Update før jeg prøvde å installere Norton...hm...

thakns anyways! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...