Gå til innhold

Kjøpe to skjermer (23-24") pris 3000-3500


[dR]MiljO

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal bygge meg en pc i august, og i den forbindelse trenger jeg to skjermer til oppsettet. Tenker at jeg går for 23" eller 24". Kan nevne at pcen skal brukes til:

- Office programmer

- Film

- Musikk

- Adobe programmer, webdesign og annet skolearbeid

- Noe pc spill, men det er lite

- I tillegg vil jeg også ha mulighet til å koble xboxen til skjermen.

 

Pris: Rundt 1500-1800 per skjerm, hvis det er mulig.

 

Noen som har noen knakende gode forslag? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du kan ha en HDMI til Displayport adapter, men da får du ikke lyd.

Husker jeg hadde en analog skjermkabel + 2 RCA(og så 2 RCA til jack) fra Xbox 360en.

Da fikk jeg lyd i headset og bilde på PC-skjerm.

Lenke til kommentar

IPS paneler som det som sitter i U2311 gir mye bedre/naturlige farger og uovertruffen innsynsvinkel sammenlignet med TN paneler som sitter i de fleste skjermer, blant annet den du linker.

 

Til ditt bruk som hovedsaklig ikke innbefatter spill så vil en skjerm bygget over et IPS panel være den desidert beste løsningen.

Nå er ikke IPS skjermer dårlige til spill men de er ikke like kjappe som de beste TN løsningene så hvis primærspillingen din er FPS spill så vil en 120hz TN skjerm nok være best.

Lenke til kommentar

Det har overhodet ingenting å si selv om du spiller mer enn lite da ms på skjermer ikke er riktig måte å måle etterslep på som er den effekten man ikke vil ha på en spillskjerm.

 

Flere produsenter skryter av 1ms på sine skjermer men dette er altså en sannhet med betydelige modifikasjoner da det er mange måter å hindre etterslep på, noe U2311 benytter seg av slik at selv om den har 8ms så vil du ikke oppleve den som treg eller at den har etterslep i bildet.

 

Har selv en U2311 og den er helt utmerket å spille på, men enda bedre å redigere bilder og andre ting som krever korrekte farger og innsyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...