Gå til innhold

[PC] Diskusjon.no League of Legends Turnering!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lufta et forslag om en turnering i "Den store league of legends tråden" og det var ganske mange som virka interessert i å få igang en turnering så da bestemte jeg meg for å prøve å få til noe rimelig kjapt.

Så om du vil være med meld deg på i tråden her (skriv hvor mange dere er, må ikke være fullt team)

Påmeldte lag:

myTURBAN

CxyTeam

5HP

The B-Team

NR - Norwegian Rulers

All carried DémiaN

(Aronser's Superteam)

Folk som trenger lag:

Ironkiller

JonasKs(på ferie)

Pmiddy

Bunder

Raijin - kan kanskje fikse eget lag.

Hoikka - kan kanskje fikse eget lag.

---------Oppsett------------

Turneringa er utsatt på ubestemt tid!

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg trenger lag. Ventrilo/TS/skype er et must, resten bryr jeg meg lite om. Ganske ny i spillet, så ikke forvent noe sykt.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Bare å si du trenger lag, så blir du mixxa med noen :)

Skrevet

Vi er med! Dog, vi har ikke noe navn enda.

Dog

5HP! ser ut til å være noe vi kan kalle oss. Er i alle fall catchphrasen når vi dauer etter failganks og sånn.

Skrevet (endret)

Ps. Alle må bli på EU Nordic and East da isåfall? :]

Ønsker å melde på CxyTeam, vi er 5 stykker. :)

Endret av Cemi
Skrevet

Skal vi se, da var det 5 lag iallefall, pluss et som står på kanskje, pluss en 5-6 uten lag som kunne tenke seg å være med!

Sånn i forhold til regler og oppsett osv. tenker jeg at best av 3 kamper, single-elimination og selvfølgelig draft mode. Når kampene skal spilles tror jeg det er best å gjøre på den måten at vi setter opp "Lag 1 mot Lag 2, Lag 3 mot Lag 4" osv. i første runde og de kampene skal spilles innen en viss dato/tidspunkt også kan lagene finne en tid som passer for alle.

Det som blir et lite problem for meg er at jeg skal inn i forsvaret den 24 juli så etter den datoen blir jeg nok veldig lite online, men det hindrer jo ikke noen av dere i å spille ferdig turneringa for det! :)

Oppdaterer første post med et foreløpig oppsett straks!

Skrevet

Jeg trenger mest sannsynlig ikke lag. Trenger en dato for når kampene skal være, så kan jeg sette sammen et eget lag av venner.

Skrevet

Best av 3 eller kun en match? :)

Bans og picks som ranked eller 3 bans og 1 - 2 - 2 - 2 - 2 - 1 picks på forhånd som på tournaments?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...