Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Rimelig" bilforsikring for ungdom?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kommer antageligvis til å kjøpe meg bil når jeg får lappen, og lurer derfor på hvor jeg kan skaffe meg rimelig forsikring. Jeg er 18 år når jeg kjøper bilen, ergo er jeg under 23. Trenger jeg egentlig delkasko? Har ikke planer om å antenne bilen eller la den bli stjålet :p

 

Har ikke bestemt meg for bil ennå, men må ha noe som sparker litt fra seg. Tastet inn en Saab 9-3 2.0 med 150HK i diverse forsikringskalkulatorer, noe som medførte latterlig høye kostnader, så jeg regner med jeg må kutte ned på motorkraften.

 

Uansett, hvilken leverandør gir billigst forsikring for en ung herremann? Hvor har dere deres forsikringer? La oss se for oss scenariet at jeg kjøper en bil med 100-120 gamp, ikke eldre enn '98 modell. Kommer antageligvis ikke til å kjøre mer enn 8000km årlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må jeg si rimelig forsikring eller en bil som sparker fra seg. Velg en.

 

Jeg anbefaler at du kjøper en bybil med 60hk å har den til du er 23 år, da har du brukbart med bonus til en sikkelig bil.

 

Evt. kjøp en sprekere bil å forsikre den på foreldrene dine til du har fast inntekt slik at du har råd til forsikringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...