Gå til innhold

[Løst] Får ikke lasta opp bilder!


Anbefalte innlegg

Får ikke lastet opp bilder til den nye Bildekritikken! Har prøvd flere ganger både med IE og Firefox! Logget inn og ut og gått inn og ut av nye digit.demo flere ganger den siste timen. Får bare en rød melding " velg en annen filtype". Fikk av og til den samme meldingen på terje.raw også, men da funket det å logge ut og legge ned siden før jeg logget meg på igjen. Da så det ut som det var manøvreringen mellom Forum og Bildegalleri som det var noe med. Nå derimot funker absolutt intet av det jeg prøver. Har fjernet cookies/midlertide internettfiler osv. , "nothing works" :thumbdown: But i don't give up : "please try again later" er vi jo vant med fra div. andre sammenhenger... :whistle: Det er håp i hengende snørr heter det jo... (snufs..) :blink: (tror ikke jeg er blitt allergisk mot digit heller...) :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du sende meg fila du sliter med på en PM?

 

Får også opp, prøv en annen filtype nå i kveld :mad:

 

 

Ja, vi får vel en dag i morra med "nye tegnestifter"... :innocent: Terje jobber nok med saken.... (han fikk iallefall fila og spurte etter hele filnavnet med endelse etterpå).... sikkert noen småbugs ute og går..... tiden flyr gitt og nå blir det vel lalletid her i gården...:sleep:

Håper på en bedre dag imorra uten skallebanking osv.... :wallbash::blush:

Lenke til kommentar

Kan du sende meg fila du sliter med på en PM?

 

Får også opp, prøv en annen filtype nå i kveld :mad:

 

 

Ja, vi får vel en dag i morra med "nye tegnestifter"... :innocent: Terje jobber nok med saken.... (han fikk iallefall fila og spurte etter hele filnavnet med endelse etterpå).... sikkert noen småbugs ute og går..... tiden flyr gitt og nå blir det vel lalletid her i gården...:sleep:

Håper på en bedre dag imorra uten skallebanking osv.... :wallbash::blush:

 

Nei..får ikke lastet opp noen verdens ting i dag heller? :(

Lenke til kommentar

Vel, feilet med neste. noe ustabilt altså.

 

....og så gikk det igjen. Begge filene jeg lastet inn var under 2,0Mb, den som feilet, var over 3,0Mb

 

 

...sannelig med Firefox også. Kan virke som om det er størrelsen som er det kritiske her.

 

Da skal jeg prøve ett rett under 2mb...og da fikk jeg lastet opp :thumbup:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Da skal jeg prøve ett rett under 2mb...og da fikk jeg lastet opp :thumbup:

 

Etter at vi flyttet fra digit.terje.raw.no til demo.digit.no har vi glemt å øke opplastingsgrense på serveren. Akkurat nå sitter vi derfor med standard serverinnstillinger som er 2 MB, men i løpet av dagen skal vi være tilbake i normalt gjenge med 5 MB per bilde.

 

Beklager, en liten glipp fra vår side der..

Lenke til kommentar

Da skal jeg prøve ett rett under 2mb...og da fikk jeg lastet opp :thumbup:

 

Etter at vi flyttet fra digit.terje.raw.no til demo.digit.no har vi glemt å øke opplastingsgrense på serveren. Akkurat nå sitter vi derfor med standard serverinnstillinger som er 2 MB, men i løpet av dagen skal vi være tilbake i normalt gjenge med 5 MB per bilde.

 

Beklager, en liten glipp fra vår side der..

 

 

Ja, då forstår seg! Grei avklaring omsider... :thumbup: (case closed).... :ph34r:

Lenke til kommentar

Da skal jeg prøve ett rett under 2mb...og da fikk jeg lastet opp :thumbup:

 

Etter at vi flyttet fra digit.terje.raw.no til demo.digit.no har vi glemt å øke opplastingsgrense på serveren. Akkurat nå sitter vi derfor med standard serverinnstillinger som er 2 MB, men i løpet av dagen skal vi være tilbake i normalt gjenge med 5 MB per bilde.

 

Beklager, en liten glipp fra vår side der..

 

Litt "rusk" i oppstarten får vi tåle :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...