Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 (endret) Må ofte slette informasjonskapsler før jeg logger inn igjen. Bruker Safari som nettleser. Jeg vises som innlogget i Forumet, men ikke i bildegalleriet og selv om jeg da kan skrive kommentarer så er karaktersettingen blitt borte. Endret 10. juli 2011 av Birger Mulvik
RAK-foto Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Skrevet 10. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også Hvordan gikk det - fikk du det til? RAK-foto
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Skrevet 11. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også Hvordan gikk det - fikk du det til? RAK-foto Ja foreløpig så, men det virker noe ustabilt
Trondster Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 ..Og angående login skal det helst håndteres via SSL. 1
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Skrevet 11. juli 2011 Hei! Da er innloggingstiden endret til en uke Takk for det, Terje - Godt jobbet
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Hei! Da er innloggingstiden endret til en uke Da må jeg bare få lov å takke - godt jobba !!! RAK-foto
Anbefalte innlegg