Gå til innhold

Hvor høy er en P4 3.0 Ghz boxed prosessor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lært meg her i forumet er at folk ikke alltid klarer å skrive rett fram hva de mener...

 

Selvfølgelig så fortjener man da å få et halvveis svar, men det var allerede gitt.. :woot: Stå på!

 

Om han kødder så håper jeg han blir moderert ut av forumet og at maskinen hans fylles med virus og bilder av Jan Werner Danielsen.

Lenke til kommentar
Dere må jo være en gjeng idioter modne for barneskolen...

Den stakkars fyren vil vel vite om han får plass til den i sitt slimcase kabinett, eller noe sånt..

Og det var deres poster som burde vært moderert...

 

jada, jada. hysj med deg.

 

lurer man på hvor høy kjøleribben er, så spør man om det. man spør ikke om hvor høy cpu'en er. det blir som om jeg skulle spørre om hvor høy motoren i en mini-morris er, når jeg egentlig lurer på hvor høy selve bilen er.

 

som man spør, får man svar.

Lenke til kommentar

Synes Pettergutt skal få lov til å svare jeg... Vi prøver jo bare å hale ut litt informasjon fra ham/henne... han/hun har aldri sagt noe om slimcase kabinett. Han/hun spurte hvor høy den var... svar fikk han/hun, kanskje ikke det rette, men et svar var det. Mulig at han/hun har plassproblemer i kabinettet sitt, men før han/hun hoster opp dette kan ingen av oss vite det.

 

Synes vi skal sette CPUen i fokus inntill videre.

 

OK. Jeg har ikke peiling hvilket kjønn det er.

Lenke til kommentar
Kanskje han lurer på hvor høyt CPUen vil rage med boxed vifta på når den står i socketen....

 

 

Jaaa :woot: Endelig en som fatta det

 

 

Poenget er at det sitter en ganske teit plassert strømforsyning over det området cpu'en sitter. Derfor lurer jeg på hvor høy BOXED cpu'en er. Og nå man sier boxed mener man cpu'en og den vifta som selfølgelig følger med. Det trodde jeg ikke det var noen som lurte på engang.

 

Hvis det med bilen skulle være et eksempel ville jeg egentlig lurt på hvor høyt kabinettet er sånn at jeg får plass til det under pulten :lol:

 

Og for de som lurer så har jeg ca 70mm å gå på fra socketen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...