Gå til innhold

BK: Skumringstimen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi skulle ha begynt med bildekritikk (pirk), så jeg vel litt antydning til støy på den blå himmelen.

Bildet er jo kjempebra i "liten" størrelse også.

Selvsagt skal vi drive med billedkritikk og "pirke" :thumbup:

Og det er nok en liten antydnign til støy som du nevner. Jeg har bluret en del, men tydeligvis ikke nok.

 

Takk for kommentaren

Lenke til kommentar

jo det blir bedre i fuld størrelse må jeg indrømme :)

For slike som meg som liker å studere etterbehandling og redigering av bilder, så er det en helt annen opplevelse å se bilder i denne størrelsen.

Men det er jo en større utfordring også, for nå er det ikke lett å skjule små skavanker :roll:

Lenke til kommentar

Her må jeg bare henge meg på alle de vise - synes dette er et knallbilde. Kompen er også veldig bra.

Jeg MÅ jo si NOE - tror kanskje jeg ville forsøkt å lage et bilde i en liten tanke lysere versjon - selv om deter skumringstimen. Det tekniske sitter jo - det er jo det du er best på????

 

RAK-foto

Lenke til kommentar

Her må jeg bare henge meg på alle de vise - synes dette er et knallbilde. Kompen er også veldig bra.

Jeg MÅ jo si NOE - tror kanskje jeg ville forsøkt å lage et bilde i en liten tanke lysere versjon - selv om deter skumringstimen. Det tekniske sitter jo - det er jo det du er best på????

 

RAK-foto

Jeg prøvde meg fram med ulike lysforhold, så det er sikkert noe som kunne vært gjort anderledes.

Ellers er det vel det å si om meg, at jeg ikke er så dyktig på det fototekniske. Men etter å ha tilbakt opp imot 3000 timer med å lese meg opp på Photoshop, så føler jeg at jeg begynner å forstå en del om redigering og etterbehandling av bilder ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...