Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

sportsfilter til lancer 94


Anbefalte innlegg

kan jeg fjerne lmm måler når jeg skal ha på sportsfilter?

 

har noen bilder? har tenkt og bygge litt med en overgang men har en annen bilde av en som har brukt lmm måler til sportsfilter kan legge ved bilde

 

takker for alle svar

 

edit: det siste bildet er en jeg fant på nette

Endret av suzukirmx03
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

En del biler har en tendens til å jukse voldsomt om du fjerner luftmengdemåleren. Vil anbefale å skaffe overgang som du fester til den og bygge derfra. Du kan evt også bygge hele veien, men da også ta med luftmengdemåleren som en del av byggingen :-)

 

Adapter til å feste på lmm får du for øvrig kjøpt på Biltema

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Herregud, du kan jo ikke fjerne LMM? Bilen din kommer til å bruke bensin som aldri før!

 

Gamle passaten min hadde problemer med å starte da jeg koblet av kontakta på LMM.

 

Så den må være der. Men dra på biltema. De selger adapter til å skru fast i LMM. Så er det bare å skru fast filteret på adapteret. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

En del biler har en tendens til å jukse voldsomt om du fjerner luftmengdemåleren. Vil anbefale å skaffe overgang som du fester til den og bygge derfra. Du kan evt også bygge hele veien, men da også ta med luftmengdemåleren som en del av byggingen :-)

 

Adapter til å feste på lmm får du for øvrig kjøpt på Biltema

 

 

Herregud, du kan jo ikke fjerne LMM? Bilen din kommer til å bruke bensin som aldri før!

 

Gamle passaten min hadde problemer med å starte da jeg koblet av kontakta på LMM.

 

Så den må være der. Men dra på biltema. De selger adapter til å skru fast i LMM. Så er det bare å skru fast filteret på adapteret. :thumbup:

 

 

Japp. Og uten LMM bruker den vanvittig mengder med bensin og jager mye.

 

 

for å oppsummere så har dikka nettopp sakt det eg posta ein månad før :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...