Gå til innhold

Trenger tips til spel for Kinect?


Anbefalte innlegg

Håper dere kan hjelpe meg litt her.

Sambuaren min kjøpte Kinect til 35-årsdagen min. Forløpet etter å pakke opp var slik: Satte opp greia, woo woo vi er på tv, holde på med spelet som fulgte med i 5 minutter, og så var det rett tilbake til Bad company 2. Meh.

 

Har sett meg litt rundt på nett, og det einaste som virkar å vere i nærheita av interessant er Child of Eden. Har eg oversett noko, eller er det kanskje stilige ting som kjem i salg snart? Eg likar stort sett skyte/action/rpg type spel.

 

For madammen fins det diverse dansegreier til kinect, så det er uansett ikkje eit heilt bortkasta kjøp, men eg har på følelsen at den i det lange løp kjem til å konkurrere med Wii'en når det gjeld støvsamling...

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg anbefale Dance central utrolig gøy å dra frem sammen med noen venner, ellers er jo kinect sports utrolig underholdende, senere i sommer vil Fruit ninja kinect komme, som er grådig kjent på Iphon og Android.. og hold deg oppdatert på Gunstringer fra twisted pixls :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

:thumbup: Wipeout,Fruit ninja, Gunstringer, rise of the nightmares og Child of Eden :thumbup:

 

Og sett opp kinect 3 ganger med forskjellige lys forhold så slipper du delay og andre problemer som kan lett ungåes med kinect .. (for den lærer)Fryktelig enkelt og gjør en utrolig forskjell på kinect (mistanke på mange kjører en out of the box :roll: )

 

Trodde det var common knowlege nå :hmm:

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...