Articzz Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Hei har tenkt til og bygge meg en helikopter simulator som skal innholde joystick pedaler og truthle. men en truthle som er i en robinson r-22 og andre helikopter men finner ikke dette på nett kunne noen finnet det for meg sry for skrivefeil XD 1
BlueEAGLE Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hva var det du trengte å få funnet? En "How-to-create-a-complete-helicopter-simulator"?
RRhoads Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Det er nok ikke programmering han skal ha hjelp til. Han skal snekre seg en cockpit.
Articzz Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Skrevet 3. juli 2011 RRhoadas har riktig ;D men vil ha den lik som en robinson r22 i deler og da trenger jeg hjelp til valg av riktige deler unsskyld vis jeg ikke gjorde meg helt klar med spørsmålet til starten
fsx v1.1 Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hvor gammel er du? jeg er 15 år og bygger en 737 hjemmecockpit, sjekk link i signaturen. Du må regne med og invistere mye penger i deler og sånt Her er en link med bilder av noen som bygger heli, http://www.mycockpit.org/photopost/showgallery.php?cat=533
Articzz Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Skrevet 3. juli 2011 jeg er 15 den 11 juli men jeg har ikke tenkt meg nå så heftig har endret litt mening og vil heller ha bare joystick, pedals og trutthle men finner ikke trutthle som er på helikoptere på nett :S
Zaxis Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hei, det hjelper hvis du søker etter collective som er det korrekte navnet på spaken du har i venstre hånd. Sjekk litt rundt, det finnes mye forskjellige alternativer etterhvert. Alt koster selvsagt, men om du vil ha noe ferdigbygget og for R22 så kan du jo se her: MaxFlight, dette er med cyclic, collective og pedaler. Det finnes også en variant med throttle på collectiven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå