sveibuen Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Nå kom jeg på hva jeg hadde glemt i oppsettet her Oprativsystem :O Har du det ? Eller så koster det rett under tusen lappen Ser du spør om jeg kan lage en handleliste til 11500kr. Dette kan du nesten gjøre selv, du legger bare til mer ram feks Å at du går opp 1 hakk i strømforsyningen, altså velg den samme, bare 750Weren Å viss du bytter ut minnebrikkene, ikke bytt til noen med store kjølere på. Endret 5. juli 2011 av sveibuen
Nanek Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 Nei, jeg har ikke operativsystem Tusen takk for hjelpen alle sammen ! Ja, jeg har tenkt til å bytte ut PSU'en og minnebrikkene, men tror du denne pc'en vil bli veldig god, og klare å spille de fleste nye spill på max?
Vent180dager Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Nei, jeg har ikke operativsystem Tusen takk for hjelpen alle sammen ! Ja, jeg har tenkt til å bytte ut PSU'en og minnebrikkene, men tror du denne pc'en vil bli veldig god, og klare å spille de fleste nye spill på max? Ja, og kanskje litt til
sveibuen Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Vil fint kunne spille så og si alle spill på fullt. Men du har jo noen unntak da Men disse spilla klarer du og spille på høyt nivå
Nanek Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 Tusen takk alle sammen !! Skal nok gå får det Sveibuen sa, med mindre det kommer noen nyere og bedre skjermkort, fram mot høst Takker alle sammen får hjelpen!
Nanek Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 Hva med denne ? https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=449090 En annen person linket meg den, er det oppsettet bra ? Tenkte å kanskje å bytte ut 6950 med en GTX 570 ? : )Hadde det vært bra ? : D
Nanek Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 Hva mener du med dt ? Er litt noob på dette
Daxen Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Jeg mener at du kan få like god ytelse som et 6970 kort for prisen av et 6950 kort. http://www.overclock.net/amd-ati/942034-how-flash-6950-6970-guide.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå