Gå til innhold

Hvordan laste ned Fortress Craft og flytte til Xbox?


42

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av Minecraft, og har hørt om spillet FortressCraft, som er på xbox 360. Jeg kjøper dermed en xbox 360, og finner ut at FortressCraft ikke er tilgjengelig i Europa.

 

Noen som vet om en måte å for eksempel laste ned FortressCraft til datamaskinen, for så å flytte det over til xbox-en?

 

Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert lettere å lage seg en US konto og laste den ned der.

 

Aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Jeg har jo allerede registrert meg som Nordmann ^^

Jeg vil heller ikke betale Xbox Gull på nytt, nå som jeg allerede har betalt... Får nesten bare håpe at FortressCraft kommer ut i Europa en eller annen gang...

Lenke til kommentar

Vil helst ikke bli bannet, så det er nok ikke et alternativ...

Det må da være mulig å laste ned filen på pc, for så å koble til USB, og legge det inn på Xbox-en...

 

Man blir ikke bannet fra live med flashet box hvis man gjør ting riktig...

Spørsmåler er vel heller om spillet har kommet ut som pal eller region free. Er det kun ntsc så får du ikke spilt det uansett.

 

En ting som er sikkert, er at du IKKE kan laste det ned til pc og overføre det til boksen.... Hadde det bare vært så enkelt ;)

Lenke til kommentar

Hvis Minecraft kommer til Xbox til høsten hadde det vært hærlig, håper at man kan bruke mic. Uansett blir jeg vel nødt til å bruke tastatur om jeg skal chatte med noen.

 

Men, om dette spillet legger seg i Indie Games, kan det likevel bli de samme problemene å skaffe det i Europa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...