Drugstar Genius Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Har en HP Probook 4320s bærbar pc, når jeg har skrevet inn passordet og logger inn på brukeren på pcèn så begynner den å blinke grønt og stopper men halve sjermen er grønn og til tider er hele sjermen grønn. Trenger hjelp fort så blir veldig takknemlig hvis jeg får svar Her er bilde av sjermen http://i52.tinypic.com/2upr880.jpg Endret 28. juni 2011 av Vivarin
Protest Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Har kun ett råd. Ta fullstendig bakc-up av det du har på din harddisk, og ta kontakt med selgeren av den, eller HP. Husk du har 5 års garanti, og tipper dette kommer klart innenfor det.
Drugstar Genius Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Skrevet 28. juni 2011 Har kun ett råd. Ta fullstendig bakc-up av det du har på din harddisk, og ta kontakt med selgeren av den, eller HP. Husk du har 5 års garanti, og tipper dette kommer klart innenfor det. Det står på baksiden av pcèn at jeg bare har ett års garanti men skal ta full backup
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Sånne "artifacts" ser ut som et ødelagt grafikkort. Du sier det skjer etter at du har logget inn i Windows, det er da grafikkdrivere og alle andre drivere startes opp. Derfor skjer ingenting galt før du kommer så langt. Bærbare PC'r har stort sett aldri mulighet for å bytte grafikkort, det er integrert i hovedkortet og det er heller ingen plass. Er ikke så lett å få tatt backup når han ikke kommer inn i Windows uten at skjermen blir grønn. Endret 28. juni 2011 av Bytex
Protest Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Har kun ett råd. Ta fullstendig bakc-up av det du har på din harddisk, og ta kontakt med selgeren av den, eller HP. Husk du har 5 års garanti, og tipper dette kommer klart innenfor det. Det står på baksiden av pcèn at jeg bare har ett års garanti men skal ta full backup Nei, det gjelder bare for bedriftskjøp. Dette er en garantisak, så ta kontakt med selger eller HP, men for sikkerhetskyld ta back-up. For min del sender jeg aldri med hardisken som jeg bruker med maskinen. Har som regel en harddisk med OS på, eller så sender jeg uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå