TheMartine Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 For en uke siden skjedde det noe virkelig merkelig med kneet mitt. Jeg har jogget en del i skogen i det siste, og et par dager før dette skjedde måtte jeg avbryte joggeturen fordi jeg fikk en stikkende smerte i det ene kneet ved hvert nedslag. Jeg kjente det litt når jeg gikk i trappene hjemme, men tenkte det ville gå over av seg selv om jeg tok det med ro noen dager. Så på onsdag da jeg var i butikken merket jeg at jeg fikk samme stikkende smerte i kneet da jeg gikk. Så kjente jeg på kneet, og merket at det hadde hovnet opp og blitt en kul cirka 7-8 centimeter bred. Etter omtrent en halvtime så jeg at det begynte å komme et blåmerke under hevelsen, og det begynte å bli vondt å bøye benet. På kvelden var blåmerket blitt innmari stort, men hevelsen og smerten var stort sett borte. Nå kjennes det helt bra igjen, og blåmerket er på vei til å bli borte. Det skal sies at jeg har sterke ben, trener ofte både styrke og kondis, men er ikke veldig vant med å jogge. Det jeg lurer på er hva i all verden dette var, og om det er noe jeg bør oppsøke lege med før jeg jogger igjen?
Slimda Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 http://www.livestrong.com/article/239589-knee-pain-after-jogging/ Swelling, severe pain and unexplained bruising about the knee are signs that a jogger should seek medical attention
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå