Gå til innhold

Softgun/Airsoft, trenger hjelp med valg!?


  

1 stemme

  1. 1. Hvilken butikk er den beste å handle airsoft fra?

    • Wasteland.no
      0
    • Nettsport.no
      0
    • Softgunweb.no
      0
    • Sandefjordpaintball.no
      0
    • guntech.no
      0
    • annet,, isåfall, hva?


Anbefalte innlegg

Mornsann!

 

Har leita litt rundt på nettet en god stund, men føler jeg ikke finner de svara JEG leter etter. Dette er jeg ute etter å finne ut:

 

Jeg og gutta har tenkt å begynne med litt leking med softgun i skogen og på (bane). Vi alle er 18 år og vil gjerne ha litt hjelp fra dere som er "eksperter", og har drevet med dette en stund, eller har noen gode tips og erfaringer selv om du ikke er en proff. Har dere noen tips til våpen jeg/vi burde kjøpe. Noen tips til hva vi burde se etter? Noen av dere som vet om den kraftigste softgunnen som er mulig å kjøpe i Norge? Jeg er veldig glad i kraftige airsoft våpen. Noe ekstrautstyr som er nyttig og kjøpe som tillegg?

Kommer ikke på noen andre gode spørsmål, men om dere har noe annet nyttig og si. Skriv det ned!

 

 

Jeg ser etter både håndpistol og maskingevær. Pris har nesten ingenting og si, har jo det. Men om noen vet om noen bra våpen som holder og ikke blir ødelagt med engang, og som er nogenlunde bra som førstegangskjøp. Om jeg vil si en pris ser jeg på noe fra 0 - 4500 kr. Alt mellom der er veldig aktuelt. Priser over dette må jeg begynne å tenke på økonomi og om jeg virkelig kommer til å drive med dette ofte, om dere skjønner?

 

Håndvåpen ser jeg etter de som går på gass, helst Co2-gass.

Maskingevær vet jeg ikke helt hva jeg er ute etter. Helst av metall og kraftig.

 

PS: Sniper er noe jeg syntes ser drit fett ut. Noe jeg burde satse på å kjøpe?

 

Blir meget takknemlig på alle positive tilbakemeldinger og svar. Takk!

Endret av Toshi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...