Gå til innhold

Ringe/tekste til Norsk abonnent, som befinner ser i Tyrkia


Anbefalte innlegg

Hei!

Min kjæreste skal iløpet av sommeren tilbringe 3 uker i Tyrkia! Jeg ønsker naturligvis å holde litt kontakt med henne, og har da ønske om gode tips for å gjøre dette billigst mulig!

 

Det eneste kommunikasjonsverktøyet hun hele tiden vil ha tilgang på, er sin egen mobiltelefon med Norsk abonnement. Hun kommer til å ha svært lite tilgang til internett, eller mobiltelefon med Tyrkisk abonnement.

 

Finnes det noen løsninger som gir meg overkommelige priser på å ringe til hennes norske mobiltelefon? Har funnet en del løsninger som gir meg greie priser, men disse gjelder, om jeg ikke tar feil, kun hvis jeg ringer til tyrkiske nummer! Det er selvfølgelig også like viktig at hun som mottar anropene ikke blir trekt for store summer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Min kjæreste skal iløpet av sommeren tilbringe 3 uker i Tyrkia! Jeg ønsker naturligvis å holde litt kontakt med henne, og har da ønske om gode tips for å gjøre dette billigst mulig!

 

Det eneste kommunikasjonsverktøyet hun hele tiden vil ha tilgang på, er sin egen mobiltelefon med Norsk abonnement. Hun kommer til å ha svært lite tilgang til internett, eller mobiltelefon med Tyrkisk abonnement.

 

Finnes det noen løsninger som gir meg overkommelige priser på å ringe til hennes norske mobiltelefon? Har funnet en del løsninger som gir meg greie priser, men disse gjelder, om jeg ikke tar feil, kun hvis jeg ringer til tyrkiske nummer! Det er selvfølgelig også like viktig at hun som mottar anropene ikke blir trekt for store summer.

Få henne til å bruke en PC med Skype. Men ellers kan du jo se på "lebera"-simkort de er beregnet til slikt. Uansett er det upraktisk og litt dyrt å få anrop i utlandet. Jeg fikk erfare dette på en jobbtur til Genev.

 

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...