Gå til innhold

Macbook: Pro eller Air?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Akkurat den samme, vil jeg anta. Apple ser ut til å ha en fast prispolitikk når det gjelder Mac.

 

Du kan gjøre kupp på "den gamle" Macbook Air når den nye blir lansert, da noen butikker helt sikkert er ute etter å kvitte seg med beholdningen.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Om jeg venter på de nye prosessorene som kanskje blir installert i Air, da blir den jo en god del raskere da? Pro er jo treigere i lette oppgaver, men hvor tunge programmer må det kjøres for at Pro er bedre? Spilling gjør jeg på stasjonær-pc, og videorendering har jeg aldri prøvd.

 

Skal ned til Fredrikstad ikveld, får ta meg en tur til eplehuset i løpet av de neste dagene å teste da :)

 

hvis du går fra standard konfigruasjon så vil air være lynrask på lette oppgaver:

se på bilder, starte programmer, ut av dvale, på, av, internett og slikt:)

 

pro vil være raskere til heavy bilderedigering og filmredigering

 

 

air er mer en nokk rask for de aller fleste:) tl normalt brruk gir air deg mest for pengene

Lenke til kommentar

Blir nok standard konfigurasjonen med 4gb ram! Siden ram'en ikke kan oppgraderes senere på Air! Ellers så tror jeg Air er flotters, gleder meg som et lite barn til den offisielle oppgraderingen på Air kommer, og jeg endelig får kloa i en! :D

 

edit: skriveleif

Endret av Arceez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...