Gå til innhold

Telefonkonferanse med Telenor/GalaxyS2?


Anbefalte innlegg

Nå viser det seg at jeg har glemt å bestille et jobbmøte fra Telenors konferansetjeneste, Meetat, som jeg har brukt mange ganger før. Dette kan såklart bare bestilles i ukedagene, og dette må gjøres i morgen. Men jeg har testet ut telefonkonferanse med to andre venner med min Samsung Galaxy S2 med Djuice-abb, og det funket fint. Noen som vet hvor mange jeg kan kjøre en slik konferanse med gjennom min private telefon? Jeg vil helst ikke møtte bruke Skype elno...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå viser det seg at jeg har glemt å bestille et jobbmøte fra Telenors konferansetjeneste, Meetat, som jeg har brukt mange ganger før. Dette kan såklart bare bestilles i ukedagene, og dette må gjøres i morgen. Men jeg har testet ut telefonkonferanse med to andre venner med min Samsung Galaxy S2 med Djuice-abb, og det funket fint. Noen som vet hvor mange jeg kan kjøre en slik konferanse med gjennom min private telefon? Jeg vil helst ikke møtte bruke Skype elno...

 

 

Antallet deltakere var det litt vanskelig å finne ut av på telenor.no, men jeg tror det er teknisk mulig med opptil 6 deltakere - avhengig av hvor mange operatøren tillater.

 

Et alternativ kan være TDCs møtetelefon, der hver deltaker betaler for samtalen selv ved å ringe et 5-sifret nummer. Mer info på TDC Møtetelefonen 05119

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...