Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Funker nettsteder som C-Date o.l. når det kommer til tilfeldig sex?


Anbefalte innlegg

Har ikke hatt sex på en stund nå, da jeg ikke er i et fast forhold, og har det altfor travelt for tiden til å drive å reke på byen og forføre jenter. Jeg er ikke en eller annen kåtebukk som må ha sex hver dag for å overleve, men når det begynner å gå måneder, da merker man det.

 

Har i denne sammenheng sett litt på sider som C-Date som fokuserer primært på sexdating. Registrerte meg faktisk på C-Date for et par dager siden, bare for å finne ut at gratisversjonen er ubrukelig, og premium-versjonen koster penger. Innboksen min renner snart over av kontaktforslag fra mistenkelig vakre 18-åringer som alle tenner på analsex og bor på østlandet. Man begynner jo å lure; er dette ekte saker eller lureri. For jeg gidder åpenbart ikke betale 300 kroner måneden for lureri.

 

Så spørsmålet mitt til alle som er/har vært betalende bruker av C-Date eller lignende sider (er bare å foreslå nettsteder du mener er bedre ;) ), fungerer det? Alt jeg er ute etter er et tilfeldig ligg med en jente som også er ute etter et tilfeldig ligg, og hvis 300 kr/mnd er prisen det koster, så betaler jeg gladlig det. Men jeg vil vite at det funker først. Er ikke lagd av penger heller...

 

Takker for alle svar.

 

Postet av anonym: 4e574f70ef7c0b71bfea3bab83bd9066

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror egentlig det lønner seg å bruke mer "anerkjente" sider som f.eks. Sukker. De bygger jo ikke bare på sex sånn som C-date OL. Men det er jo et sted du kan bli kjent med jenter. Dere finner jo litt ut hva dere begge vil ha mens dere snakker, også kan du jo se ann jentene litt før du kontakter dem. Kanskje ikke det lureste å prøve å hooke opp med ei som er ute etter å gifte seg f.eks. Har ikke brukt siden selv, men vet at flere venninner av søstera mi bruker den, så det er i vertfall jenter der..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Sukker er kanskje mer anerkjent, og som du sier, fokuserer de ikke utelukkende på sex. Og det er nettopp det som er problemet, fordi jeg er som sagt ikke ute etter et forhold, men uforpliktende sex. Har rett og slett ikke tid til en kjæreste for øyeblikket. Én natt (eller dag, alt ettersom) med elskov, uten å måtte behøve å ringe dagen etter. That's it, enkelt og greit.

 

Postet av anonym: 4e574f70ef7c0b71bfea3bab83bd9066

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg registrert meg på sukker, og heisann, det koster visst penger det og. Bombe. Noen som har hatt flaks med sukker før? For jeg er fremdeles ikke lagd av penger, og jeg er fremdeles kun ute etter uforpliktende sex, ikke et livslangt forhold med hus, bil, kone, barn og hele det kostebinderiet.

 

Hvis noen vet om gratis sexdating-sider, si ifra vær så snill. Begynner å bli lei av å bruke en liten evighet på å registrere meg et sted, bare for å finne ut at jeg må velge mellom Normal, Super, VIP eller Dunder Mega Panzer Pluss-medlemskap til henholdsvis 299,99, 399,98, 549,50 og 999,99 i måneden for å i det hele tatt kunne søke etter medlemmer.

 

Postet av anonym: 4e574f70ef7c0b71bfea3bab83bd9066

Lenke til kommentar

Enig med theGnome, mye mannfolk og homofile på nakenprat. Ikke at jeg disser homofile altså, men det er ikke enkelt å treffe jenter for tilfeldig sex der inne.

 

Vil også fraråde samtlige betal-dating sider. De fungerer IKKE og er stort sett KUN pengeslukere designet for å ta fra deg dine hardt tjente kroner. 99% av dem har flere falske profiler av jenter enn ekte. Så mitt tips er:

STYR UNNA !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...