handerrre Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Hei! Så i Data & Elektronikk har jeg fått 5 i standpunkt til jul (5- og 6 på to prøver) og etter jul har jeg fått 4 og 3 på to prøver. Hva burde jeg da få i standpunkt? Er litt usikker..
Alkathar Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Kjapt regnet så havner du på 4,5 - så aktivitet i timene og kloke svar kan være det som vipper deg opp og ned. enten 4 eller 5
handerrre Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Skrevet 16. juni 2011 Kjapt regnet så havner du på 4,5 - så aktivitet i timene og kloke svar kan være det som vipper deg opp og ned. enten 4 eller 5 Men det er og et praktisk fag hvor vi jobber på verksted, der har jeg gjort alt, og det har funket, men noen ganger har det måtte 2 ganger til..
Alkathar Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Da må du finne det ut selv, utifra karakterene ligger du å vipper mellom 4-5. Har du gjort det bra praktisk antar jeg at du blir vippet opp til en 5
fiskercool Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Blir nok en 4'er. Har du jobbet veldig bra i praksis, og vist at du kan det du gjør, er vel kanskje håpet om en 5'er der.
St€rk Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Kommer ann på pensum i faget. Hvis faget er slik at du på hver prøve har "alt du tidligere har hatt" slik som i matte el. økonomistying, er slutt-karakteren din egentlig den avgjørende og du skal være fornøyd med 4. Hvis alle prøvene er forskjellige temaer (som i fysikk) burde 5 være like sannsynelig som 4. Da burde du be om vippe-prøve hvis læreren sier du skal ha 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå