Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vanlig forkjølelse eller?


Tildaa

Anbefalte innlegg

Siden den 1. juni har jeg slitt med alt man kan ha innen forkjølelse. Det hele startet at jeg var på fest: gikk ute i bare sokker og det hadde regnet. noen dager etterpå kjente jeg det i halsen.

 

2.Juni: Stemmen begynner å bli hes, dette varer til 5. juni

3. juni: jeg bader ute, og badetemperaturen lå ca på 17 grader.

5. juni: får tørrhoste og ligger oppe 1,5 time hver nattt i 4 dager pga av denne (ekstrem) hender også at jeg hoster nesten så jeg brekker meg

7.juni: Jeg har nok en gang fått lite søvn, sovner 10minutter på skolen, og sover 1,5 time når jeg kommer hjem og føler meg ikke i form.

I løpet av de neste dagene gir tørrhosten seg og det går over til slimhoste med veldig tett nese. sånn har jeg vært til nå.. Er det vanlig forkjølelse? jeg har også astma...

 

Håper noen kan gjør meg noe klokere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er symptomene dine nå bare tett nese, eller har du slim hoste og feber også?

hvis du har slim hoste, vil jeg anbefalle deg å gå på apoteket å kjøpe en hostesaft mot det. hvis ikke du har brukt nesespray siden starten, kan du prøve det nå. dersom ikke noe av dette hjelper (gi det noen dage 3-4) så bør du bestille en lege time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...