Brad Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Vet jeg har noen hull i tennene, og jeg har så sykt tannlegeskrekk. Har hørt at man kan få fylt hulla med en slags laser? Nærmest helt smertefritt. Jeg vil gjerne gjøre det, og lurte på om noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i Norge?
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Try google: http://www.tannlegehaugen.no/index-filer/Page2619.htm
Brad Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Takk skal du ha! Prøvde google, men fant ikke noe særlig.
Hightow3r Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 hva faen? fylle igjen tenner med laser? Legger det seg ett belleg med laser i hullet da eller?
multisync Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Sånn som jeg forsto det så blir det ikke fylling, men et alternativ til borring. Og en annen laser som kan brukes på mykvev, dvs. tannkjøttsykdommer/betennelse i rotkanal osv. Endret 9. juni 2011 av multisync
Brad Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Skrevet 10. juni 2011 Ja, var vell borring jeg mente. Vet hvertfall at jeg har hull, og jeg hater å borre. Så tenkte at dette var en genial ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå