Bazze Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Hei Jeg vet at det finnes et program som kan kjøre under Windows som gjør at man kan kjøre andre OS i Windows. Programmene kjøres altså i et eget vindu. Jeg tenker ikke på full installasjon med multiboot. Noen som vet hvilken program jeg snakker om ?? Er ikke kar om å huske det....
jon_gunnar Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Hei Jeg vet at det finnes et program som kan kjøre under Windows som gjør at man kan kjøre andre OS i Windows. Programmene kjøres altså i et eget vindu. Jeg tenker ikke på full installasjon med multiboot. Noen som vet hvilken program jeg snakker om ?? Er ikke kar om å huske det.... Du har nå i alle fall vmware som er min favoritt. Men det koster endel kroner da. Men har du behov for dette er det et flott program. http://www.vmware.com
Blib Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 VMWare er GENIALT. Det er *definitivt* verdt å se på hvis du har lyst til å prøve et annet operativsystem eller noe i den dur. La selv inn Linux der for å prøve det en periode. Dukket opp en 5GB mappe i My Documents liksom. Slett den mappa så er du fri for Linux igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå