Gå til innhold

HTC wildfire s eller samsung galaxy ace


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst på en ny android telefon til 1500- 2700 kr som er bruker vennlig og ikke alt for treg. Det er også viktig at telefonen rett og slett bare fungerer.Så jeg har sett meg ut htc wildfire s og samsung galaxy ace. Har også sett på Huawei U8800 men den virker som en problem telefon.

 

Er det noen som kan komme med noen tips om hva jeg bør velge?

Endret av MrLudde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om det er en del som har et eller annet problem med telefonen. Jeg så foreksempel på facebook siden til Huwaei Norge og der var det veldig mange som hadde ett eller annet problem med den. Men den virker jo helt rå til å være så billig.

Endret av MrLudde
Lenke til kommentar

Har selv en Samsung Galaxy Ace som jeg sliter meg. Slår seg av av seg selv dersom WiFi står på :thumbdown:

 

Har hatt den 3 ganger til reperasjon (softwareoppdatering og skiftet hovedkort), men samme problemet. Et søk på google viser jo at det er en drøss med folk med samme problemet, men Samsung nekter for at det er et kjent problem.

 

Er sikkert ikke ALLE som har dette problemet, men temmelig mange om man skal gjette ut fra forskjellige fora på nett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takker for svar. Da tror jeg at jeg styrer unna samsung galaxy ace. Men er det noen her som vet om Htc wildfire s er noe tess da.

 

Jeg har nettop bestilt wildfire s fra netonnet (der kostet den kun 1890,-) Jeg har fått masse anbefalinger for den i prisklassen rundt 2000,-. Den virker helt rå på papiret (i forhold til prisen)så nå får vi se.....

Endret av me_noother
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...