Toalettet Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hey. Hoster lobby's på AlterIWnet. (MW2) Har åpnet portene AIW requier'er, nat typen min er open og har ikke noen fildelingsprogram oppe, utenom MSN. Hvorfor lagger folk forde?
Flimzes Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Å sitte på trådløst nettverk er generelt en dreper for ping når du hoster en server. Ellers kan det være så enkelt som at nettet ditt ikke er raskt nok - hvor raskt er det? Sjekk med f.eks bredbandskollen.se
Toalettet Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Skrevet 7. juni 2011 (endret) får følgende: Tar imot: 4.6 mbit/sek Leverer: 0.42mbit/sek så ikke bra ut. Nettstyrken min er 54mbps trådløst, og den er på 100 mbps kablet. Hva tror du om det? *Har det noe å si om noen andre er på nettet og om xboxen er tilkoblet? Endret 7. juni 2011 av want2havebody
Flimzes Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 0.42mbit/sek er veldig veldig lavt om du skal hoste noe som helst. Selvsagt vil det bli påvirket om andre bruker nettet.
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Mange av mine venner gjør feilen å tro at alt det nettverkskortet er kabablt til å overføre er deres netthastighet. Er dette tilfellet med deg? Hvor mange prosent bruker du av ditt nettverkskort, hvor raskt er det? Alt dette kan finnes i task-manager.
Toalettet Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hvor i oppgavebehandling ser jeg det? EDIT: det står 0% Endret 7. juni 2011 av want2havebody
Thitorkin Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Uhm kjører serveren og du er på 0% what the...? Prøv å last ned en Linux distro og sjekk % mens den laster ned.
TheUser Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Som Flimzes sier, er 0,42 for lite til å hoste ett tilfredsstillende game. Det har også noe å si hvor dine medspillere bor. Desto lengre vekk de befinner seg fra ruteren din, desto høyere ping vil de få. En ping under 100 er akseptabelt. Be kompisene dine om å finne ut hvor mye ping de får fra ruteren din. Det kan enkelt gjøres i kommandolinjen med: ping "din IP-adresse" Eksempel: ping 45.67.234.56 Endret 8. juni 2011 av TheUser
Merko Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 ping "din IP-adresse" Eksempel: ping 45.67.234.56 Den metoden der fungerer nok ikke så veldig bra når man først har så lav upload. Når man først hoster gamen med noen folk innpå, så vil pingen bli enda værre, siden det er knapt noe upload igjen. da går nok pingen utrolig høyt. Man bør ha 2-3Mbs upload (kommer an på hvor mange spillere etc) iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå