Gå til innhold

Kazaa Lite, lav hastighet !


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nylig innstalert Kazaa Lite, for å finne igjen noen gamle slagere til en "utdrikningslag-cd".

 

Hvorfor er hastigheten så lav ved Download ? Jeg har bredbånd (768) fra upc, men download ligger jo rundt isdn hastighet :x Hvis jeg er heldig så får jeg 20 kb/s.

 

Jeg er newbie i henhold til bruk av Kazaa, så er det noen som har noen tips for å øke download hastigheten ?

Eventuelt hva er viktig å stille inn/kontrollere ved download ?

 

Mvh,

mrmattis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske fra Kazaa at du kan høyreklikke på downloaden og så velge en "Find more sources for download".

 

Muligens må du gå inn i Options først å stille off Max ant. downloads fra default til 8 eller høyere.

 

Å så er det kommet mange utgaver av Kazaa. Kazaa Lite ellr K++ er bedre enn den vanlige utgaven. Utg. 2.4.0 er vel den nyeste.

Lenke til kommentar

Det lønner seg å bruke "search more" funksjonen slik at du får flest mulig kilder du kan laste ned fra før du starter download. Sett også igang programmet Speed Up som følger med Kazaa Lite. Dette gjør at du kan laste ned fra flere kilder enn vanlig på engang.

Lenke til kommentar
Det lønner seg å bruke "search more" funksjonen slik at du får flest mulig kilder du kan laste ned fra før du starter download. Sett også igang programmet Speed Up som følger med Kazaa Lite. Dette gjør at du kan laste ned fra flere kilder enn vanlig på engang.

 

Fant ikke programmet "Speed Up" (har nyeste versjon av Kazaa Lite K++). Det var imidlertid noe som heter Kazupernodes - noen som vet hva dette er for noe??

 

:-?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...