Gå til innhold

Minecraft Lagg på Kraftig Stasjonær Gaming PC!


Anbefalte innlegg

Ok, jeg liker og spille Minecraft, i går kveld gikk det helt glatt, og ingen lagg. Men nå når jeg prøver har jeg bare 4 fps ... PC'en kostet 8000 kroner for fem og tyve år siden! System Specs: nVidia 32MB GeForce2 GTS , 128MB RAM.. og det går ikke glatt?!

 

Neida dette var bare tull, har en Alienware M14x (Laptop) som skal være mer en nokk kraftig for å kjøre minecraft. Som sagt det gikk helt smooth i går kveld men nå ligger den på 4 FPS!! Noen hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare minecraft det lagger veldig? Prøvd andre spill?

 

Hva med å innstallere pånytt?

 

Kjører Crysis 2 på 50 FPS, COD:MW2 Singleplayer 60-91 fps, Counter-Strike Source: 150-300 fps, COD:BO 60 FPS osv... Minecraft 4 fps , noen ganger 25.

Lenke til kommentar

Oppdater java er vel det første man sier. Prøv også slett bin folderen i .minecraft (appdata/roaming/.minecraft) sånn at klienten laster ned de nye filene neste gang du starter. Minecraft kan også være et veldig intensivt spill om du har utforsket veldig mye av verdenen eller at du installerte en veldig høy pixelert texturpakke. Nå vet jeg ikke om du faktisk har installert noe sånt, men om du har gjort det, så prøv å gå tilbake til default textures.

Lenke til kommentar

Oppdater java er vel det første man sier. Prøv også slett bin folderen i .minecraft (appdata/roaming/.minecraft) sånn at klienten laster ned de nye filene neste gang du starter. Minecraft kan også være et veldig intensivt spill om du har utforsket veldig mye av verdenen eller at du installerte en veldig høy pixelert texturpakke. Nå vet jeg ikke om du faktisk har installert noe sånt, men om du har gjort det, så prøv å gå tilbake til default textures.

 

Har oppdatert java, slettet .minecraft og har default textures. Har prøvd å clean registry, defragment, dårligst grafikkinst men ingenting funker :( Pc'en jeg bruker har: 8GB 1600MHZ RAM, Quadcore Intel Core i7 2630M, Nvidia Geforce GT555M 1.5GB ....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...