Gå til innhold

Betale med PayPal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har prøvd å kjøpe et print på deviantART. Jeg brukte PayPal, men det virket ikke helt.

Dette kom opp:

68gcjo.jpg

Den sier altså at jeg trenger et kredittkort, men skal det ikke være mulig å betale med PayPal uten kredittkort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du da tenkt å overføre pengene? Registrer et kreditkort og du er igang.

Pengene er allerede på PayPal-accounten, overført fra nettbank.

Skrevet

Da må du nok kontakte help desk hos deiantart og spørre hvilken e-mail konto hos PayPal du kan overføre penger til. Regner med at du kan gå inn på din egen PayPal konto og sende penger til andre brukere med PayPal kontp hvis du har positiv saldo.

Skrevet

Noen selger kun til vertifiserte paypal kontoer om jeg husker riktig. Legg til et kredittkort og vertifiser deg og fjern kredittkort detaljene etterpå

Skrevet

Noen selger kun til vertifiserte paypal kontoer om jeg husker riktig. Legg til et kredittkort og vertifiser deg og fjern kredittkort detaljene etterpå

Ahh, og da trekkes ikke pengene fra kortet?

Skrevet

Når jeg verifiserte meg trakk de 4kr og et eller annet, så måtte jeg oppgi akkurat på øren summen og de var happy.

Liker bedre google sin, de betaler deg penger så oppgir du sum :D

Skrevet

De gangene jeg har brukt PayPal har jeg måttet ha litt mer enn det jeg kjøper for på kontoen. Altså for å kjøpe noe som koster $15.80 trenger jeg $16 på PP-kontoen min. Trolig har det noe med varierende kurs å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...