Gå til innhold

Fikk ikke drømmehuset.. :(


Anbefalte innlegg

Andre som har opplevd dette? Jeg syns det er helt grusomt! Fant DET drømmehuset: Billig, usjenert, stort innvendig, stort utvendig og beliggenheten var bare HELT perfekt!

Og så fikk vi det ikke pga banken som var så #%¤&%¤ treig med finansieringa!

Det føles nesten ut som et kjærlighetsbrudd.. :( Hadde allerede begynt så smått å møbelere det i hodet og tenkt ut mye lurt man kunne gjøre med huset mtp oppussing og sånt..

 

Det var bare helt perfekt..

Er det andre som har opplevd samme?

De jeg har snakka med, mener jeg bare må vente, for det finnes flere hus.. Men det finnes jo bare ETT av dette huset -OG DET FIKK VI IKKE!!!

 

:'( *snufs*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Og så fikk vi det ikke pga banken som var så #%¤&%¤ treig med finansieringa!

...

Synd men slik er livet. Hva hadde du gjort i forkant mht finansiering. Noen generelle lånetilsagn e.l. ? Hva legger du i "#%¤&%¤ treig"?

 

Og de har helt rett som sier at det vil dukke opp nye "drømmehus".

Lenke til kommentar

Hei.

 

slik er livet..

 

Du kan jo ta bilde av huset og tegne det slik at du kan bygge et maken et annet sted

med like god plassering.

 

Det beste er at da bestemmer du hvordan du vil ha det.

 

Jeg syntes det er fint med god høyde under taket, stort kjøkken og at stuen vender mot

sørsiden på grunn av kveldssolen når du kommer hjem fra jobb. og at soverom er på nordsiden. Slik at rommet får morgensolen og er svalt og kjølig på kvelden når du skal sove.

 

Når det gjelder plassering liker jeg best ved sjøen, gjerne i nærheten av en liten elv som jeg kan lede inn på tomten til eget bruk, kansje til dekorasjon, lage en liten bekk, eller drive et vannhjul.

 

Bruk en stund på å planlegge drømmehuset ditt, og tegne det i sketchup, da skal du se at du

kommer frem til et nytt drømmehus.

 

"Billig" betyr som oftest mye arbeid. Jeg er snekker, og har eid et billig hus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...