Gå til innhold

LCD skjerm som monitor, "større bilde enn skjerm"


Anbefalte innlegg

vanskelig problem og søke på dette her, fant ikke ut så mye når jeg lette rundt...menne.... joa, jeg har hatt min 46" som monitor ganske lenge, har alltid funka bra men SÅ.....oppdaterte jeg skjerm driverne mine, nvidia geforce 8600 gts er da mitt kort.... nå er bildet større enn tv`n uansett hva jeg gjøre med oppløsninga.... ellers har jeg windows 7 home premium, hvis skjermen skulle være spennende er det en le46a676

 

you guys.... you gotta help me!

noen som har noen kule løsninger eller? noe info jeg ikke har fått med?

 

takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I nvidia kontrollpanelet ( høyreklikk på skrivebordet og start det) finner du en sak som justerer skrivebordsstørrelsen. PS: Tror ikke den fungerer hvis du har flere skjermer på en gang.

 

Kan ikke se navnet på funksjonen nå, da jeg ikke har noen TV for hånden. Men pleier ofte å gjøre dette på laptoppen min.

Endret av StreptoOld
Lenke til kommentar

vanskelig problem og søke på dette her, fant ikke ut så mye når jeg lette rundt...menne.... joa, jeg har hatt min 46" som monitor ganske lenge, har alltid funka bra men SÅ.....oppdaterte jeg skjerm driverne mine, nvidia geforce 8600 gts er da mitt kort.... nå er bildet større enn tv`n uansett hva jeg gjøre med oppløsninga.... ellers har jeg windows 7 home premium, hvis skjermen skulle være spennende er det en le46a676

 

you guys.... you gotta help me!

noen som har noen kule løsninger eller? noe info jeg ikke har fått med?

 

takk!!

 

Gitt at du bruer en digital tilkobling (DVI eller HDMI) så er problemt nok på TVen, og ikke i PCen.

 

Gå i skjerminstillingene på TVen og sett scan-modusen til "just scan" eller tilsvarende (dvs. i stedet for 16:9, 4:3 og andre slike alternativer). Nøyaktig hva det heter i menyen på din skjerm kan variere.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...