Gå til innhold

Hva skjer med flash?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har driti deg ut, og må bare håpe at du ikke blir bannet med tiden.

Den siste dashboard upsaten har flashet drevet ditt tilbake til orginal firmware, og flyttet dvdkey til en annen plass, slik at du ikke finner den igjen med dagens programmer. Hvis du har flashet boksen din selv, og har dvdkey fra før, så kan du flashe på nytt nå, men det er ikke å anbefale pga plasseringen på dvdkey, og du blir mest sannsynlig bannet.

 

Ny firmware og programvare er på gang, så vær tolmodig så går det forhåpentlig bra ;)

Lenke til kommentar

Når du har en moddet xbox, så må du alltid være skeptisk til systenoppdateringer, og søke litt på nett før du oppdaterer, så hadde du finni ut at det var dumt å oppdatere. Du skulle ventet til den nye firmwaren kommer osv, så kunne dette vært gjort på en safe måte. Nå er det kanskje for sent.

Men noe sier meg at du ville blitt bannet før eller siden uansett, iom at du ikke hadde siste firmware og brukte wavepatcher osv. Noe sier meg at du ikke verifiserte ALLE spill med abgx heller, før du brant dem, så da har du i tilfelle vært heldig som har holdt så lenge ;)

 

Så du får bare vente nå, og se hvordan det blir når ny firmware kommer, kanskje du er heldig :)

Lenke til kommentar

Spilte kun Fifa på den :) bruker å undersøke før jeg spiller nye spill såklart.

 

Hvordan er det å modde xboxer da? Likt ps3 eller må man fysisk inni å lodde eller lignende?

 

Det kommer litt ann på hvilket drev som sitter o boksen, men den boksen du alt har, er det store sjangser for at det er forholdsvis enkelt på, men boksen må åpnes, og drevet kobles til pc osv... Hvor i landet bor du da?

Lenke til kommentar

wow, blir man mest sansynlig bannet når man har lastet ned denne updaten?? best å kvitte seg med boksen fortest mulig da, å lage seg en ny GT (gamer-tag\bruker)?? jeg har også lastet ned denne updaten å fått min box "re-flashet" eller hva man nå vil kalle det.. Jeg også spiller mest over xboxlive så jeg regna med at det var greit å update som vanlig for det er jo kjedelig å ikke få spilt sammen med venner å kjente. Burde sikkert ventet men gjort er gjort å spist er spist, men det jeg lurer på er om jeg å boxen min mest sansynlig vil bli bannet fra xboxlive?? (har forøvrig altid kjørt mine backups mellom abgx å sånt om det hjelper noe i det hele tatt...) vil jo helst ikke bli bannet men om det værste skulle skje er det da bare å få seg en ny xbox å registrere en ny bruker å "tut å kjør"??

Endret av ronja123
Lenke til kommentar

wow, blir man mest sansynlig bannet når man har lastet ned denne updaten?? best å kvitte seg med boksen fortest mulig da, å lage seg en ny GT (gamer-tag\bruker)?? jeg har også lastet ned denne updaten å fått min box "re-flashet" eller hva man nå vil kalle det.. Jeg også spiller mest over xboxlive så jeg regna med at det var greit å update som vanlig for det er jo kjedelig å ikke få spilt sammen med venner å kjente. Burde sikkert ventet men gjort er gjort å spist er spist, men det jeg lurer på er om jeg å boxen min mest sansynlig vil bli bannet fra xboxlive?? (har forøvrig altid kjørt mine backups mellom abgx å sånt om det hjelper noe i det hele tatt...) vil jo helst ikke bli bannet men om det værste skulle skje er det da bare å få seg en ny xbox å registrere en ny bruker å "tut å kjør"??

 

Abgx360 er et must hvis du skal være safe online, så i ditt tilfelle så hadde du nok blitt bannet før eller siden uansett... Last ned xval til pc`n din, og se hva den sier om xboxen din nå ;)

Lenke til kommentar

wow, blir man mest sansynlig bannet når man har lastet ned denne updaten?? best å kvitte seg med boksen fortest mulig da, å lage seg en ny GT (gamer-tag\bruker)?? jeg har også lastet ned denne updaten å fått min box "re-flashet" eller hva man nå vil kalle det.. Jeg også spiller mest over xboxlive så jeg regna med at det var greit å update som vanlig for det er jo kjedelig å ikke få spilt sammen med venner å kjente. Burde sikkert ventet men gjort er gjort å spist er spist, men det jeg lurer på er om jeg å boxen min mest sansynlig vil bli bannet fra xboxlive?? (har forøvrig altid kjørt mine backups mellom abgx å sånt om det hjelper noe i det hele tatt...) vil jo helst ikke bli bannet men om det værste skulle skje er det da bare å få seg en ny xbox å registrere en ny bruker å "tut å kjør"??

 

Abgx360 er et must hvis du skal være safe online, så i ditt tilfelle så hadde du nok blitt bannet før eller siden uansett... Last ned xval til pc`n din, og se hva den sier om xboxen din nå ;)

 

 

hvorfor?? jeg har jo altid brukt abgx på mine spill før jeg har brukt de (som jeg skrev i tidligere post..)

men skal prøve xval, ikke at jeg vet hva det er eller hva den gjør men skal prøve å lese litt, takk for tips :roll:

 

 

fikk secdata is clean med xval...

Endret av ronja123
Lenke til kommentar

Leste feil i innlegget over her, trodde det sto at du ALDRI hadde brukt abgx360, men det står jo ALLTID, så da har du gjort det du skal der ihvertfa... men å flashe boksen nå etter update, KAN være risikabelt iom at updaten flytter dvdkey, så i teorien så har du nå dvdkey på to plasser, sånn jeg har forstått det...

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at hele denne XDG3 updaten kun flytter dvd nøkkelen, og hindrer flashing. Den må på en eller annen måte flagge dem også.

 

ikke vet jeg men kjørte den xval(by redline) engang til nå å får fortsatt opp at secdata er clean.. mulig jeg har hatt flaks (for en gangs skyld) men en får jo bare vente å se... men det er jo tydeligvis endel spekulasjoner rundt denne updaten, mye jeg tror å jeg mener det er vel ikke så mange som VET noe ennå tydeligvis.. men jeg håper jo uansett at jeg å boxen klarer oss begge to :whistle: .. men jeg setter uansett pris på tips å råd det kommer altid godt med :thumbup:

Så det jeg har skjønt til nå er at det må først komme en ny firmware før det nytter å flashe-boxen på nytt??

eller er det bare å flashe ivei hvis man har den dvd-key'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...