Gå til innhold

Oppgradering av pc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Har tenkt til å oppgradere pc'n min, da jeg syntes ting går tregt, og den ikke er sterk nok til alt jeg vil bruke den til.systemet nå er : intel quad core 2,33 ghz,asus p5q deluxe, 4 gb ram, nvidia 9800 gt, 800 + 250 gb harddisk. tenkte å kjøpe denne pakken: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622989&portlet_10000=622989 og beholde skjermkortet, og heller oppgradere det ved en senere anledning.syntes dere dette er et godt valg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra den pakken der ja, selv om i7-2600k er litt overkill til gaming så har du jo god ytelse i lang tid fremover.

Forøvrig anbefaler jeg Sabertooth, i5-2500k og Corsair XMS3 1600Mhz 8GB. Totalpris: 3746kr inkl frakt. Det vil gi deg samme ytelse i spill, men så har du kanskje råd til å slenge på et Radeon 6870 på tilbud til 1249kr.

Sjekk ytelsesforskjell mellom i5 og i7 etc via link i signaturen min.

Skrevet

Bra den pakken der ja, selv om i7-2600k er litt overkill til gaming så har du jo god ytelse i lang tid fremover.

Forøvrig anbefaler jeg Sabertooth, i5-2500k og Corsair XMS3 1600Mhz 8GB. Totalpris: 3746kr inkl frakt. Det vil gi deg samme ytelse i spill, men så har du kanskje råd til å slenge på et Radeon 6870 på tilbud til 1249kr.

Sjekk ytelsesforskjell mellom i5 og i7 etc via link i signaturen min.

pc'en kommer til å bli brukt mest til video redigering, og annen vanlig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...