Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bestevenn holder på med dama jeg liker


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et lite problem, og mye å tenke på, så jeg vil høre deres meninger om dette.

 

Så det har seg sånn, at jeg holder på med en jente, men jeg har ikke noe følelser for hun, mens hun har masse følelser for meg.

Hun har en venn som jeg er helt utrolig forelsket i.

Mens bestevennen min liker denne jenten jeg liker, og jeg vet at denne jenten som jeg også liker, liker bestevennen min. fordi vi har veldig god kontakt, og jeg har spørt henne om dette.

 

Bestevennen min og vennen(som jeg liker) min har ingen anelse om at jeg liker henne.

Men jenta jeg liker vet at jeg ikke liker hun jeg holder på med.

 

Så, hva skal jeg gjøre?

Vet at det er veldig rotete skrevet.

 

Takk for alle svar :)

 

Postet av anonym: 36f9b496ad62d29a7ad54e1aa242f222

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de liker hverandre så liker de hverandre. Men hvis du tør kan du si til denne jenta at du liker henne veldig godt. Og hvis hun ikke liker deg på samme måte tar du det kanskje med et skuldertrekk, så det ikke blir pinlig. Da trenger du i hvertfall ikke angre i ettertid. Det er noe av det verste.

Lenke til kommentar

Høres ikke akkurat ut som at du har noen stor sjanse uansett når du sier at du vet hun også liker vennen din.

Tror nok denne er best å heller være bro og wingman på.

Så får du være rask med dibs neste gang.

 

inb4 "challenge accepted"

 

haha helt enig! Her Ligger du dårlig ann. Bro + wingman is the way 2 go!

Lenke til kommentar

Eh, det første du bør gjøre er å slutte tvert å 'holde på' med ei jente som du ikke har følelser for, men som du VET har følelser for deg.

Det der er bare råttent gjort mot henne!

 

Dessuten er du jo ikke 'fri' til å begynne med noe som helst med hun du liker før du slutter med hun du IKKE liker?

Lenke til kommentar

Inviter alle sammen til en liten get together.

Foreslå swing. Og la den bli permanent.

Eventuelt, så får du bare holde på med hun jenta du ikke liker å satse på at du får ett innskudd av stockholm syndrom.

 

Men over til seriøsitet.

Så basically, så driver du med hun ene jenta for å komme nærmere innpå hun andre, men det backfiret?

Hvorfor startet du i det hele tatt?

 

Du må nok gjøre litt leting inni deg, men du vil nok føle deg bedre i lengden om du står frem og faktisk gjør dette på en annstendig måte istedenfor å la det gå sin gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tid for en liten oppdatering.

Jeg dro ned til dama igår, og sa at jeg ikke hadde noen følelser for hun lenger og at jeg ville avslutte det her.

 

Jeg snakka også med kompisen min etter jeg var hos henne, han sa at han ikke likte dama jeg liker men vi heller bare bruke henne for å fylle opp sitt eget behov(sex).

 

Jeg sa at det burde han ikke gjøre for han kommer til å såre henne osv, men han brydde seg ikke om det.

Så jeg hadde missforstått han helt fra starten av..

 

hmm, hva gjør jeg?

vi er veldig gode venner og jeg kan ikke snitche på han.

 

Postet av anonym: 36f9b496ad62d29a7ad54e1aa242f222

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...