tore- Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Jeg byttet HK, minne og CPU ved en oppgradering (fra et AMD oppsett til et P¤ 2,4 GZ 800fsb med Epox 4PCCA3 hk) Jeg klarte ikke å boote windows etter denne endringen, og måtte derfor formatere C disken. FOr øyeblikket har en to disker på ide1, og en disk på ide3 (raid kontrolleren). Problemet: På ide1, disken som er satt som slave har jeg partisjonene: D (1. partisjon), H og I. Jeg får ikke tilgang til D og H, og får feilmeldingen "Access Is Denied". (Alle partisjoner er NTFS). Velger jeg Propterties på partisjonene (D og H får jeg at den ikke finnes (File system RAW, og 0 bytes). De to andre diskene på ide 1 og 3 har ikke dette problemet. Jeg er logget inn som Admin, men ser ikke noen instillinger for hvem som eier disken. Tar imot alle tips med stor takk.
tore- Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Skrevet 29. juli 2003 Kan legge til at Drive Image Pro ser innholdet på disken, også chkdsk, men å komme inn på den er værre.
Werewolf85 Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Kan det hende at D og H disken din er kryptert, og at du har mistet tilgangen etter formateringen?
tore- Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 Jeg lagde image av D partisjonen med Drive Image Pro 5.0, og når jeg åpnet den i Windows kunne jeg lett som abre det nippe ut hele innholdet. Jeg har aldri brukt kryptering såvidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå